Een Heerlijk weekend!!

Hallo vakantiegangers,
 
Wat is het toch heerlijk om een paar extra dagen vrij te zijn.
Het is fantastisch weer erbij dus mijn stemming is opperbest.
De laatste dagen vanaf Koninginnedag tot vandaag zondag 4 Mei heb ik heerlijk genoten samen met mijn lieverd.
 
 
Koninginnedag was heel erg leuk ondanks dat het nog niet echt zo lekker warm was.
Fantastische braderie en rommelmarkt en diverse optredens van straatartiesten en bands.
Hoogeveen bruisde weer als vanouds tijdens het koninginnefeest.
Een dag om niet snel te vergeten omdat we met de familie heerlijk hebben genoten van al het vermaak hierboven beschreven.
 
 
Op hemelvaartsdag was er weer het jaarlijks terugkerende evenement Wings en Wheels op het terrein van vliegveld Hoogeveen.
Prachtige oude vliegtuigen, oldtimers (auto’s en motoren), oude ambachten en vrolijke muziek waren er weer te bewonderen.
Samen met Angela hebben wij weer onze ogen uitgekeken en onze harten weer opgehaald aan al het mooie en goede materiaal van toen.
Alles stond weer prachtig te glimmen en te pronken echt weer fantastsich.
Werkelijk weer alle complimenten voor iedereen die eraan meegewerkt heeft dit evenement weer tot zo’n groots succes te maken!!!Volgend jaar zijn we er zeker ook weer bij.
 
En zaterdag zijn we heerlijk naar het spoorwegmuseum in Utrecht geweest met mijn ouders erbij.
Het is er echt prachtig en zoveel te zien, kan het iedereen aanraden om er een keer heen te gaan om het zelf te beleven.
Schitterend oud spoormateriaal en een prachtig gerestaureerd Maliebaan station waar je echt even stil van wordt.
Eigenlijk teveel om op te noemen.
De modelspoorzolder was natuurlijk de plek waar mijn lieverd echt heel erg genoot, maar ook in de rest van het museum vermaakte zij zich perfect.Probeer als je er zelf een keer bent ook eens de treinsimulator of ga in de attractie in wereld twee waar je in een karretje door een donker vertrek gaat en een magische spoorwereld ontdekt…………………………….laat je dan verassen.
 
 
Het was zeker 24 jaar geleden toen ik voor het laatst het spoorwegmuseum bezocht heb!!!Na ons bezoek aan het spoorwegmuseum zijn we nog even de binnenstad van Utrecht ingeweest om oude herrinneringen op te halen uit mijn diensttijd en dat Angela er doorgebracht heeft tijdens haar verblijf bij haar gastouders die daar ook nog steeds wonen.
 
Ik herkende natuurlijk niets weer uit die tijd in het spoorwegmuseum maar een ding is zeker we hebben met zijn vieren oneindig genoten van al het tentoongestelde materiaal en wat de binnenstad van Utrecht zo te bieden heeft.
Heerlijk genoten van onze vrije tijd en van al het moois wat Nederland zo te bieden heeft.
 
Er komen van deze belevenissen natuurlijk ook weer nieuwe fotoalbums bij dus wanneer ik ze geupload heb kom dan ook eens lekker snuffelen en meegenieten van de prachtige momenten die we beleefd hebben.
 
Hartelijk dank weer voor jullie belangstelling en hoop ook dat iedereen mee heeft genoten van het prachtige weer en het de komende dagen ook blijft doen.
 
Lieverd hartelijk dank voor de weer onvergetelijke momenten de afgelopen dagen want met jou is alles prachtig.
Ook heel veel dank aan mijn ouders want hun aanwezigheid stellen we ook altijd zeer op prijs.
 
 
 
Tenslotte kan ik jullie melden dat we vanmiddag nog een stuk van zo’n 15 kilometer gefietst hebben door de schitterend mooie Drentse natuur.
Lieve Angela we hebben heerlijk en maximaal genoten van alle dagen die vakantie heten en we blijven het voor eeuwig zo doen.
Er is niets mooiers kan ik jullie melden.
 
Blijf allen heerlijk genieten want de zomer komt eraan!!!
Hartelijke groetjes, bedankt voor jullie belangstelling, een fijne week gewenst en graag tot de volgende keer!
 
Robin Oosterloo.
 
 
Dit bericht werd geplaatst in Vrije tijd. Bookmark de permalink .

2 reacties op Een Heerlijk weekend!!

  1. Angela zegt:

    Hallo mijn lieverd, ook ik moet zeggen hartelijk dank voor de mooie tijden. Ik zou het graag eeuwig met je beleven. Hier voel ik mij thuis en bij jou helemaal.
    Nooit kan ik je vaak genoeg zeggen, hoe ontzettend diep ik van je hou. Jij blijft mijn droomprins voor eeuwig en altijd, blijft mijn superengel, mijn seksiman, mijn knuffelbeertje en mijn goudkanjer, hzohhhhhhedvj, je olifantje

  2. Karin zegt:

    Zo Robijnke,dat klinkt erg goed ja,een paar extra vrije dagen zijn altijd meegenomen en zeker wanneer het ook nog eens mooi weer is !Geniet er van samen met Angela jouw engel!! kussie van Kaat !!

Plaats een reactie