Succesvol door klein te blijven!!

Hallo iedereen,
 
Hier weer even een schrijfseltje van mijn hand is de laatste tijd niet zoveel meer als eerst maar ja er is ook zoveel te doen en dan schiet het er wel eens bij in!!!
Maar net even in mijn statistieken gekeken en het bezoekersaantal is al de 14.000 ruim gepasserd!!
Succesvol zijn door klein te blijven dat kun je gerust wel aannemen.
 
En ja ik zit er ook aan te denken om een weblog te gaan beheren,maar wanneer ik daar aan begin dat moet ik nog maar even bezien want tijdgebrek is het grootste obstakel wat me daarin remt.
Maar de toekomst ziet er heel goed uit en dan houd ik tijd genoeg over om ook aan een eigen weblog te beginnen.
Een nieuwe uitdaging voor de toekomst maar wel weer 1 die ik ook succesvol wil gaan maken.
 
Met deze space heb ik mezelf echt overtroffen want sinds Juni 2005 bestaat die nu.
Zoveel bezoekers en reacties had ik nooit verwacht,mede dankzij mijn trouwe bezoekers en verder alle andere belangstellenden is het toch een megasucces geworden.
 
Door het simpel te houden en overzichtelijk,inhoudelijk en ook nog eens vermakelijk is deze space toegangkelijk voor iedereen.
Ik ben trots op wat ik hier al heb bereikt en dat er nog vele bezoekers zullen volgen dat is al een hele mooie gedachte.
 
Hoop binnenkort weer wat meer tijd te hebben om weer eens echt iets goeds te schrijven en dat komt ook wel weer voor elkaar maar tot die tijd zal het wat magertjes zijn met de schrijfseltjes!!!
 
Wens iedereen een hele fijne week en veel succes en gragg tot de volgende keer op Nibor’s Space!!
Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

4 reacties op Succesvol door klein te blijven!!

  1. Karin zegt:

    Haai Roob, ja man te gek weer al die bezoekers..maar vergeet ff niet,dat,als je op je eigen space komt om m te bewerken,dan telt dat ook mee als bezoeker… das nie handig want dat weet je nog het juiste aantal niet..Maar succes met schrijven en tot space weer eens,groetjes uut het oostn van Kaat

  2. Tijs zegt:

    Yo Robin!
    Vet veel bezoekers man!
    Ga zo door en vergeet door het succes niet jezelf te blijven.
    Houdoe en hou oe eige taai he!
     
    Tijs

  3. rita zegt:

    Kijk aan kerel!!!!!
    Van harte dus zeg maar!
    k kan je ook de hyves aan bevelen hoor.
    Kun je ook vele vrienden aan toevoegen.
    ja druk he met vanalles ik had het alwel in de gaten.
    groetjess daar aan die kant en we spreken elkaar gauw weer dacht ik.
    de buuf

  4. Angela zegt:

    Het is weer een met goede gedachten onstaande blok, zoals alle anderen het zijn en het is altijd mooj, van jou te lezen en dardoor stets meer van je te weten. Ik wens je heel veel succes mijn lieve Engelbeertje en Droomprinsje, groetjes van je voor alle tijden zweer verliefde Olifantje, nu nog uit Berlijn en ooit met jou in het mooje Nederland, kusjes en omhelzingen van harte

Plaats een reactie