WWW.SP.NL!!!!

Yes Missie geslaagd!!!!!!!
 
De SP heeft een fantastische inhaalslag gepleegd op alle andere politieke partijen en daar ben ik blij om.Jammer dat ze net niet wat meer zetels hebben gehaald anders zou het een mooie coalitie zijn geweest!!!!
Maar mijn missie is geslaagd door op de SP te stemmen.
Ik hoop ook echt dat de SP deze komende 4 jaar Nederland ook echt kan helpen om te verbeteren.
Ik heb er vertrouwen in dat het wel beter gaat in de toekomst met Nederland vooral als de SP mee kan regeren.
Iedereen bedankt die zo massaal SP gestemd hebben nu komt er echt eens verandering in de Tweede Kamer en nou maar afwachtten of er daadwerkelijk zoveel gaat veranderen.
Ik ga er zeker van uit en ben blij dat de VVD en CDA toch een tik hebben gekregen.
Frisse partijen met goede en nieuwe ideeen hoe iets beter kan die kant gaan we nu echt op.Beter is goed maar het moet Best worden!!!
www.sp.nl voor als je in Nederland een beter leven wilt hebben en weten wilt waar je aan toe bent.
 
Jan Marijnissen van harte gefeliciteerd met Uw overwinning het is wel verdient en nu weet Ik persoonlijk dat er echt iets gaat gebeuren in Nederland waardoor het leefbaarder wordt en vooral een stuk socialer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
Lang leve de SP,NU en in de Toekomst!!!!!!!!!!!!
Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en politiek. Bookmark de permalink .

Een reactie op WWW.SP.NL!!!!

  1. Karin zegt:

    Ja..eindelijk hebben zij ook eens wat in de politieke melk te brokkelen..mss zijn er ook stemmers bij die gewoon meegelopen zijn,maar ik vind in elk geval dat de sp een kans moet krijgen om ook aan de bak te komen in de nieuwe regering.En dat Balkenende nog steeds de hoogste ogen blijft gooien met zijn partij..ik snap der geen biet van…
    goed weekend,Roob,grtz van Kaatje

Plaats een reactie