De vakantie zit er weer op!!

Hallo allemaal.
 
Nou beste mensen,de vakantie 2006 zit er weer op he dus a.s. maandag weer volop aan de bak!!
Zonet weer even heerlijk genoten van een aflevering van de Lama’s op Nederland 3!!!!
Zat weer met natte ogen hier op de bank van het lachen,ze waren weer top!!
Vooral toen Sara tijdens het moordspel Viola Holt aan moest tikken,Kom op Jurrasic Park!!hahaaaahahahaahaaaaa,die vond ik gaaf.
En wat was Arie weer lekker op dreef echt weer fantastisch.
Ja de Lama’s het blijven echte toppers!!!
Eerder vanavond een heerlijk stukje gefietst met mijn vader samen,het gaat weer helemaal goed met hem en hij komt weer goed in beweging.
Ja het was echt wel relaxed en het gaf ons beiden weer een oud en vertrouwd gevoel.
Eerder toen ik nog op school zat fietsten we veel fietstochten,maar sinds ik ben gaan werken komt daar niet veel meer van terecht.
Maar als we nu beiden genoeg tijd hebben en het is goed weer pakken we de fiets en gaan een lekker rondje peddelen.Al is het maar een uurtje voor de broodnodige ontspanning kan het geen kwaad.
Goed deze vakantie is weer tot een eind gekomen en nu gaan we weer beginnen aan een nieuw Jaar buffelen tot aan de volgende vakantie.
Hopelijk is het dan allemaal weer normaal,want ja deze vakantie is totaal anders verlopen dan gepland maar ja daar was helaas niets anders aan te doen.
 
Ondanks alle ellende heb ik er toch het beste van gemaakt,ik heb mezelf zeer nuttig gemaakt bij alles wat ik deed en wat ik in de vakantie graag wou doen is allemaal gelukt dus ik mag niet klagen.
Ja ik kijk tevreden terug op de vakantie van 2006 omdat alles toch weer goed gekomen is.
 
Voor een ieder die nog vakantie heeft of nog op vakantie gaat,allen veel plezier gewenst.
En voor degene die ook Maandag weer aan het werk gaan,veel succes en werkse!!!!!!!!!!!!
 
groetjes van Robin.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op De vakantie zit er weer op!!

  1. Karin zegt:

    Ja,het is weer zover,vakantie om en weer aan de bak..ik mag ook niet klagen,mijn vakantie was ook okee hoor… geniet ervan ,van de tijd met je vader,en hij komt er vast en zeker weer helemaal boven op..De lama’s heb ik gemist helaas,we keken een dvd film,Guesthouse paradiso ,maar was ook leuk,met Rik Mayal en Adrian Edmondson van Bottom,,maar de volgende keer kijk ik weer Lama..groet,Kaat,

  2. rita zegt:

     hee ja buur.
    mijn vak zit er ook helaas er weer op.
    ben ook al weer druk ant werk west.
    maar ikvind het opzich niet echt erg hoor dati k weer kan werken.
    moet dit weekend weer dagdiensten draaien.
    heerlijk.
    en ik ben blij dat het weer wat beter met je paps gaat. en hoe is hert met je mams dan??
    ja de vakantie loopt nu teneinde en het mooie weer komt weer terug. ggrrrrr……….
    hee buur ik ga even met mijn kids en loge bemoeien ik spreek je gauw weer. doei doei
    de buuf rita

Plaats een reactie