OUDEJAARSDAG!!!!!!!!

Hallo feestgangers!!!!!
 
31 December 2005 alweer de tijd vliegt.Hierbuiten gaat het tekeer je wilt het niet weten.Carbidschieters in overvloed en allemaal ander knalvuurwerk waar je soms een hartstilstand van krijgt zo hard!!!!Het lijkt hier wel oorlog zo’n lawaai en explosies!!!!Arme dieren die er weer veel van te lijden hebben en alle mensen die er niet van houden zie je nu ook zeker niet buiten.Er zal overal wel weer het nodige aan alcoholische dranken worden genuttigd en weer voor miljoenen de lucht ingaan!!!Nou hier in de buurt is er wel alweer voor enkele honderden euro’s aan Carbid verschoten.In een woonwijk hier vlakbij waar ik vroeger gewoond heb daar schieten ze met Carbid 12 bussen naast elkaar op een ontsteker en om de 4 minuten is het weer raak!!!!!12 x boem maar ja ze hebben er vergunning voor en ze doen het op het trapveldje daar er staan hoge hekken omheen!!!Wat een lol nou ja is gelukkig maar 1 dag in het jaar.Ik heb zelf geen vuurwerk want als kind zijnde heb ik me al is lelijk verbrand aan een sterretje dat explodeerde tijdens het aansteken,dus ik ben wel genezen.Ik houd het wel bij een paar traditionele oliebollen en wat hapjes en een glas fris dan ben ik al tevree.
Nee van mij hoeft het allemaal niet zo maar ja het hoort erbij he?
Dus vanavond zal er jammerlijk genoeg wel weer van alles gaan sneuvelen door dronkenlappen die niet half meer weten wat ze doen.Wat een losers en ook zullen er weer tal van branden zijn en weer het nodige lichamelijk letsel.
Nou ik blijf veilig in huis dat bevalt me het beste!!!!Ik zeg niet voor niks het lijkt hier wel oorlog!!!!Nu ga ik ff mijn contactpersonen alvast een prettige jaarwisseling wensen groetjes en tot space van Robin ook in 2006 altijd iets nieuws hier!!!!!
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op OUDEJAARSDAG!!!!!!!!

  1. Karin zegt:

    Hoi Robin,Ja wat een ellende he al dat geknal,en ooo wat zijn ze weer stoer…Ik vind,mogen ze letsel oplopen, dat ze zelf de kosten voor het oplappen moeten betalen he!!!!!Onze kat is de hele dag al nergens te vinden,het horen en zien vergaat je gewoon hoor,niks aanTot volgend jaar he,enne,alle goeds voor 2006 en dat we maar gezellig mogen blijven kleppen en spacen!!!!Groetjes,Van mij.

Plaats een reactie