Truckstar Festival 2009, trucks, trucks en nog eens trucks!

Hallo Truckstar Festival Fans en andere truckliefhebbers,
 
Jullie kunnen weer heerlijk watertanden van al het moois door mij gefotograveerd op het Truckstar Festival van 2009.
Nog eens lekker nagenieten van al het moois wat er te bewonderen was nu kan het weer.
Van de zomer ben ik heel veel buiten geweest en heb dus weinig tijd genomen om de foto’s hier op mijn space te publiceren.
 
Maar nu het weer buiten een herfst en straks een winters karakter begint te vertonen dan wordt het weer wat regelmatiger achter de pc zitten en zulke leuke fotoalbums publiceren.
 
Het Truckstar Festival was weer beregezellig en zonovergoten.
Samen met mijn vader er weer heerlijk van genoten, het enigste wat ontbrak waren de racetrucks en hun programma onderdelen.
Een Truckstar Festival zonder echte racetrucks is geen compleet Truckstar Festival!!
Hierover ga ik ook nog in contact treden met de organisatie waarom deze onderdelen op het festival nu verdwenen zijn!!
 
Wel geef ik toe dat de heren coureurs van de truckpulling club toch enorm hun best gedaan hebben om het zo spectaculair mogelijk te maken tijdens de caravanrace.
Petje af hoor voor deze mensen en waardeer het enorm dat zij voor het racespektakel hebben gezorgd.
Maar de echte racetrucks ontbreken, zoals Ome Wout, vanaf het begin erbij en in 2009 niet?
Echt jammer hoor maar goed ga er nog even mijn antwoord over halen bij Truckstar, want ik als trouwe festival bezoeker mis dat enorm!!
 
In ieder geval wens ik alle lezers van dit logje en de kijkers van het nieuwe fotoalbum heel veel kijk en lees plezier en zie jullie reacties graag tegemoet.
 
Ben jij het ook met me eens dat de racetrucks terug komen in het Truckstar Festival programma in de spektakelstraat???
 
Zo ja laat het me dan even weten door hier een reactie achter te laten, ben benieuwd wat jullie ervan vinden, bij voorbaad dank.
 
Dus weer heel veel truckfoto’s op de space van truckGEK Robin Oosterloo.
Graag tot de volgende keer, hartelijke truckgroetjes en een fijn weekend gewenst.
Dit bericht werd geplaatst in Truckstarfestival!!. Bookmark de permalink .

Een reactie op Truckstar Festival 2009, trucks, trucks en nog eens trucks!

  1. Karin zegt:

    Hee die Robijn! ff een nota weer van mij op je blog… ook jij hebt t druk in je leven samen met je lieve vrouw,en net nu ik ff een bezoekje wil brengen,gooit de mexicaan weer roet in het eten,mja,is niet anders en we treffen elkaar heus weer. Ik schrijf dit zo laat omdat ik niet kan slapen,beetje koorts komt op,heb net gemeten,39.2 ,zweetie zweetie dus mja het zal er wel uitmoeten! Gelukkig dat ik vakantie heb,kan ik het goed uitvieren.. en dan morgen maar dutten tussendoor.Dikke knuf ,op afstand van jullie Kaat,die best wel heel gelukkig is!!!

Geef een reactie

