Hallo Allemaal

Hallo allemaal,
 
Eindelijk is het weer weekend en dus weer tijd voor mijn lieverd en mezelf.
Dus weer eens even online zijn en de space weer eens bijwerken.
Is al lange tijd niets meer gebeurd hier maar goed ben ook altijd met van alles en nog wat bezig en dan kom ik tijd te kort.
 
Kortom ben een bezige bij die zoveel aan het doen is dat hij altijd tijd te kort komt.
Morgen gaan Angela en ik lekker naar de jaarmarkt in Hollandscheveld vlakbij Hoogeveen.
Deze jaarmarkt is altijd groots opgezet en heel gezellig.
 
Dus weer heerlijk relaxen en ontspannen en het word nog mooi weer ook dus meer kunnen we ons niet wensen.
Verder alles onder controle hier bij ons en morgen schrijf ik ook weer en worden er weer nieuwe foto’s bijgevoegd!!
 
Nog even de uitgaantips voor dit weekend:
 
Morgen dus de jaarmarkt van Hollandscheveld vlakbij Hoogeveen zie ook de website www.toekie.nl
 
En Zondagmiddag 31 Augustus 2008 in Emmen weer het jaarlijkse Full Color Festival vanaf 13:00 uur!!
 
Mis het niet en voor vragen over beide evenementen vraag mij gerust.
 
Nu roept mijn slaap om mijn bed en ga me dus snel daarin leggen om de oogjes te sluiten.
Slaap lekker en tot morgen allemaal.Maak er een prachtig weekend van, groetjes van Robin….latersz.
 
Dit bericht werd geplaatst in Vrije tijd. Bookmark de permalink .

2 reacties op Hallo Allemaal

  1. Angela zegt:

    Hallo mijn lieverd, het is een heerlijke dag geweest met se allen.
    Nu doe ik je weer een liefdevolle reaktie schrijven. je heefd gelijk eindelijk tijd voor ons zelf.
    Ik hou zo ontzettend heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg diep van jou mijn enige lieverd en ik ben zo blij met jouw getrouwd te zijn.
    Kusjes en heel veel liefs met knuffels en alles van liefde,
    je olifantje voor eeuwig

  2. Karin zegt:

    Lieve Robijn,geweldig te lezen dat jullie zo genieten van het leven en van elkaar…. houen zo!!
    Kussie,Kaat

Geef een reactie

