Zo maar een dag rijm……..

 Zo maar een dag rijm……….
 
6:00 uur alarm opstaan…..
Wassen,scheren en aankleden dan naar beneden gaan……..
 
Een kort bezoekje brengen aan de wc…..
Waar is mijn mobieltje?Oh ja heb ik bij me oke…
 
Even lekker ontbijten….
Niet vergeten het broodblik in mijn tas te smijten….
 
Wat kruimels op het aanrecht even boenen…
Waar zijn mijn werkschoenen?
 
Schoenen aangetrokken zo ook de jas….
In mijn linkerhand de fietstas….
 
Zit alles er echt wel in?
Mooi zo!!Op de fiets naar een nieuw begin…
 
Onderweg kom ik weinig mensen tegen…
Vakantie is al begonnen maar het weer valt tegen….
 
Op het werk aangekomen tegen een enorme berg werk aangekeken……
Is nog helemaal niets bij andere tijden vergeleken.
 
De hele dag hard gebuffeld……
En nu voel ik me echt geschuffeld……
 
 
Thuis lekker gegeten…..
Tijdens het afwassen weer een aflevering van het NOS Journaal versleten……
 
Lekker onder de warme douche gaan staan…
Nu achter mijn pc-tje en daar blijf ik tot ik slapen ga…….
 
Groetjes en tot de volgende keer……
En het beste maar weer hè!!!!!!!!!!!!!
 
Robin Oosterloo 23-07-2007.
Dit bericht werd geplaatst in Gedichten bundel!!!. Bookmark de permalink .

Een reactie op Zo maar een dag rijm……..

  1. Karin zegt:

    zoo robijn drok west met berre en de tuune!! leuk hoor geniet er lekker van,en ja,zo gaan de dagen voorbij he.. knuffie,Kaat. 

Geef een reactie

