20.000 bezoekers sinds Juni 2005!!!

Hallo vaste en toevallige belangstellenden,
 
Nou mijn space is zeker een groot succes en overtreft al mijn verwachtingen.
Toen ik deze pc in 2005 voor mijn verjaardag kreeg had ik niet verwacht dat ik er veel mee op het internet zou zitten.
Windows XP stond al voor geinstalleerd en ook was natuurlijk Messenger 7.0 erbij in de programmalijst.
 
Goed je klikt is op de snelkoppeling en gaat die wereld stap voor stap ontdekken.Het chatten had ik snel onder de knie en toen ik de knop mijn space indrukte ging er een nieuwe wereld voor me open!!
 
Een eigen website leek me leuk maar had geen idee waar ik moest beginnen.Dus simpele logjes geschreven en dat steeds verder uitgebreid!!
Foto’s uploaden was ook een makkie en al snel groeide mijn space uit tot een leuke bezienswaardigheid.
 
Het programmeren van een mediaplayer is me niet gelukt dus dat was van korte duur maar goed heb het wel geprobeerd.
En dan de eerste reacties op je werk, wie zijn dat voor mensen en wat vonden ze nou van je geleverde werk.
 
Reacties plaatsen en op andere spaces rondgekeken om ispiratie en ideeën op te doen en zo ook de vriendenkring langzaam maar zeker uit te breiden.
Ben nog steeds heel erg alert en voorzichtig met wie ik contact leg en heb dat vanaf het begin altijd al gedaan.
 
Bijna alle contactpersonen zijn nog in mijn lijst vanaf de eerste kennismaking en heb daar heel goede contacten mee.
Ook via deze space heb ik mijn huidige en echt lieve vriendin Angela leren kennen!!!
 
Had ik dus deze space nu niet gehad was dat zeker ook niet tot stand gekomen.
Van allerlei onderwerpen passeerden hier inmiddels al de reveu en heb tal van reacties gekregen die me iedere keer heel veel deden.
 
Door die reacties krijg je ook steeds meer drive om het nog mooier en aantrekkelijker te maken  en toeganglijker voor iedereen die op je space komt kijken.
Intussen dus ruim 20.000 bezoekers gehad echt ongeloofelijk had dat nooit kunnen en durven dromen!!
 
Voor mij dus echt een ongekend succes en de komende jaren zullen er nog vele bezoekers bijkomen dat is wel zeker!!
 
Tot dusver wil ik iedereen bedanken voor hun bezoek aan mijn space want zonder jullie was dit nooit tot stand gekomen dat is wel zeker!!!
 
Groetjes van Rood, Wit, Blauw, en mister Nederland himself jullie spaceschrijvertje Robin.
Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

2 reacties op 20.000 bezoekers sinds Juni 2005!!!

  1. Angela zegt:

    Hallo lieve Superengelkanierdroomprinslekkersexiplatinumtoppgoudadonislovebeertje, gelukkig heb je deze computer gekrijgen en de rest hebben misschien onze engels gedaan, dus twee mensen diepgelukkig gemaakt. Ik heb zelf ook niet gedacht, wat een eigene space voor effekts heeft. De hele wereld in de woonkamer of zoiets, dit heb ik well gedacht, maar de heel grote liefde te vinden toppt alle vorstellingen en nu ben ik zo heel erg gelukkig met jou. Ben heel blij, je straks te zien en zend je alles van liefde met alle kussen en alles, wat van harte komt. Zwaarverliefde groetjes van je Olifantje

  2. Karin zegt:

    Heey Robin,ook ik behoor tot 1 van je eerste bezoekers en chatcontacten,en bevalt me goed,lees je space met veel plezier en vind het leuk om commentaar te geven hoor…ga zo door en ik blijf je volgen…liefs,Kaat.

Geef een reactie

