Verotte vloer compleet vervangen!!!

Beste timmerlieden en andere aardbolverbouwers,
 
Nou ik heb ook wel weer wat hoor,een verotte woonkamer vloer!!!!!!!!!
Zit je ook echt op te wachtten als sneeuw in Juli.
Ja waar ik ook ging staan ik zakte er bijna overal doorheen en brak daarbij zowat bijna mijn been.
 
Dus de boel maar losgesloopt en OOOOH JEEEE
alles schimmel alles verrot.
Dus dezelfde dag naar de houtgroothandel en even een nieuwe houten vloer besteld!!
 
Kost wat maar dan heb je ook echt wat.
En dan het opbouwen weer wat een enorme pokkeklus is dat.
Heb nog nooit zo’n last gehad van mijn rug als nu!!!
 
Mijn knieën voel ik al helemaal niet meer en de rest is ook bijna gevoelloos.
Maar een echte Hollander worsteld en komt weer boven en laat zich niet kisten en of weerhouden om zoiets tot een goed einde te brengen.
 
Het voelt weer als twee jaar geleden opgebrand en meer dan moe gewerkt maar wel goede resultaten behalend.
 
Ach en nu maak ik er een echte supergeventileerde en echte vestingvloer van die zeker weer 100 jaar meegaat!!!!
 
In mijn handen staat mens werk en dus daar dan ook maar weer gehoor aangeven.
 
De Monsterklus komt weer helemaal gereed ook al kost het me weer een paar dagen van mijn leven maar goed het is niet anders.
 
Even door het zure hapsapsiepiehout heen bijten en net doen of je het heerlijk vind (maar niet heus)!!!
 
Ondanks mijn probleem blijf ik optimistisch en vrolijk en maak ik er maar gewoon een grapje van anders wordt het er toch niet van.
 
Als je op dit logje reageert laat je dan ook even een positieve reactie achter waar ik wat extra kracht uit kan halen om succesvol te zijn bij deze klus!!??????
 
Hartelijk dank weer voor jullie belangstelling en tot de volgende klus!!!!!
 
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

3 reacties op Verotte vloer compleet vervangen!!!

  1. Angela zegt:

    Hallo Lieverd, ik stel het absoluut en ik trekk alle domen, dus de vloer wordt weer nieuw. Echt super met hoeveel humor je daarbij bent en van mijn kant komt heel veel krachtgevende woorden met hartelijke liefde en ik weet, jij losst het heel goed op met de verotte boelen en als ik bij jou ben, zou ik graag mehelpen, maar helaas heb ik nu de operatie en kan niet nee zeggen. Ik wens je heel veel succes en kracht, dit heb je, ben trotz op je, hou zo heel erg diep van jou, je Olifantje (alleen voor jou)

  2. rita zegt:

    YEAHAA buur ja lang niks van me laten horen he!!!
    komt we zitten zelf ook midden in de rommel hier.
    wij zijn ook met een verbouwinkje bezig.
    muur er uit deur er in andere deur er uit gehaald enn daar weer een muurtje geplaatst.
    we hadden nog een schouw in huis die is er ook uit geskoopt door man lief met vriend.
    ik in de stof rommel zitten hier, jek jek jek
    MAAR het moet altijd eerst lelijk worden voor dat het mooi wordt zeggen ze.
    dus het komt wel goed met jou buur.😉
    hee suc 6 er mee en ik spreek je .
    groetjess en knufs de buuf!!!!!

  3. Karin zegt:

    Nou ja zeg das ook wat denk je een goede ondergrond te hebben,lig je zo tussen de fundering…
    Maar jou kennende zal het er weer piekfijn uitzien en kun je idd weer jaaaaaren vooruit…
    En rust na de klus een poos daar knap je van op….
    grtz,Kaat.

Geef een reactie

