Liefde en Geluk!!!!

Liefde en Geluk,
 
Lieve Angela door internet heb ik je leren kennen,
Een ding is zeker wij zullen elkaar een heel leven lang beminnen en verwennen.
 
2 Oktober 2006 zal ik nooit meer vergeten,
De dag dat wij contact hebben gemaakt en elkaar hebben welkom geheten!
 
Gelukkig is wat Wij nu werkelijk zijn,
Verliefd en verbonden met ook heel veel gein.
 
Jij zet mijn hart in vuur en vlam en geeft me zoveel kracht,
Angela je bent mijn droomengel waar ik zo naar smacht.
 
Wij worstelen ons door het keiharde leven,
Samen zijn we sterk en gaan we het beleven.
 
Kracht is wat ons zo sterk en verliefd maakt,
deze keer is het echt RAAK!!!!!!!!!
 
De eerste ontmoeting op het station,
het wordt magisch en we stijgen naar de zevende hemel,
in een regenboogkleurige luchtballon.
 
Liefde is alles wat wij samen delen,
wij gaan diep verliefd ervan genieten,
maar doen het zo goed dat wij ons nooit vervelen.
 
Aan jouw heb ik mijn hart gegeven,
en ik weet een ding zeker dit is de beste keus uit onze beide levens.
 
Ik hou zielsveel van jou,
Angela mijn allerliefste ENGEL en liever dan lieve VROUW!!!!!
 
Beertje.
 
 
Dit bericht werd geplaatst in Gedichten bundel!!!. Bookmark de permalink .

3 reacties op Liefde en Geluk!!!!

  1. rita zegt:

    aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh………………………………..
    dat is een super mooi en geweldig gedicht van jou aan je grote liefde!!!!!!!!!!!!!!
    hopelijk heb je in haar de liefde vanje leven gevonden!
    hee robin, we sprekenn mekaar nog wel eens hoop en dacht ik. groetjes van je buuf uit beilen.
    Rita
    ps ga zo door met dichten.
    dikke smok en knufss

  2. Angela zegt:

    Lieve enige Engeldroomprinsbeertje van me, heel heel erg bedankt, het is het allermoojste gedicht wat ik in mijn leven heb gelezen en het geeft mij heel veel positieve kracht en hoop. Je weet, ik moet nog veel drukke tijden doorstaan in dat keilharde Berlijn. Mijn liefde voor jou is zo diep, dat ik alles geef, zonder schaden naar jou te komen omdat ik je ook eindelijk kan verwennen. Liefde is alles wat ik je kan geven en met jou heeft mijn leven weer een zin. Ooit kunnen wij dollgelukkig elkaar genieten, voor elkaar zijn, de zonnekant van het leven voelen. Ik mis je zo helemaal, vandaag met tranen in de oogen, maar ik zweer je, ik blijf sterk, alleen voor jou, voor ons. Ik zend je alles van liefde 77.777.777.777.777 kusjes en omhelzingen, hartelijke hartgroetjes, smelt voor jou, je diepverliefde Olifantje

  3. Karin zegt:

    Recht uit het hart…dat zit wel goed,en hoop voor jullie dat  jullie heel gelukkig zullen blijven samen…. knuf,Kaat.

Geef een reactie

