Binnenkort weer nieuw fotoalbum!!!!

Hallo trouwe bezoekers en andere geinterreseerden,
 
Even een kort schrijfseltje om jullie te laten weten dat er dit weekend weer een nieuw fotoalbum wordt geplaatst!!!Foto’s van de Oldtimerbeurs uit Eelde van afgelopen December.Dus Oldtimerliefhebbers opgelet Zaterdag in de loop van de dag zijn de foto’s te bewonderen op Nibor’s Space.
Verder ben ik heel druk met het werk,de liefde en andere prive aangelegenheden dus daarom niet zoveel tijd om echt iets moois te schrijven maar dat komt wel weer als het wat rustiger wordt.
Jullie zitten in ieder geval niet zonder leesvoer en of nieuwe fotoalbums.Heel veel kijk en leesplezier ook in 2007 zijn jullie weer allemaal van harte welkom op Nibor’s Space.
 
Groetjes van jullie spaceschrijvertje Robin.
Dit bericht werd geplaatst in Hobby. Bookmark de permalink .

2 reacties op Binnenkort weer nieuw fotoalbum!!!!

  1. Karin zegt:

    .Mooi, weer Roob,ik zal ze es gaan bekiekn he!! groetjes,Kaat.

  2. Angela zegt:

    Hallo lieverd, ik ben weer bezig, op je space te kijken en ik ben alweer op de sevende hemel en de autos zijn zo mmoj, ik heb ze gelijk op mijn fotoalbum geplaatst. Het allermoojste ben jij natuurlijk. Ikwens je een rustige week en all mijn hartwarmte en liefde geeft jou de kracht en beveiling. Kusjes en knuffels, je zweerverliefde olifantje uit Berlijn

Geef een reactie

