Fijne Feestdagen voor iedereen!!!!

Ik wens iedereen een heel fijn KERSTFEEST en een zeer voorspoedig, gelukkig en gezond NIEUWJAAR toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Namens deze weg wil ik al die mensen weer bedanken die mijn space dit afgelopen jaar weer zoveel vuldig hebben bekeken en uitgepluist.
Namens jullie allemaal is Nibor’s Space een enorm succes en al binnen de twee jaar zit ik nu al op 12.500 bezoekers en dat had ik nooit durven dromen.
Mijn speciale dank, kerst en nieuwjaarswensen gaan uit naar mijn vaste trouwe bezoekers en fans dankzij hun heb ik altijd inspiratie om weer iets unieks en speciaals te publiceren op deze space.
 
Mensen geniet van de feestdagen en jullie zijn ook in het nieuwe jaar allemaal weer elke dag en nacht welkom op mijn space.
Ik zal mijn uiterste best doen om er ook in het nieuwe jaar weer iets speciaals van te maken daar kunnen jullie vanop aan.
Laat weer massaal jullie reacties achter en een reactie terug is altijd gegarandeerd.
 
Nogmaals iedereen ontzettend bedankt en speciale dank voor al mijn trouwe bezoekers en contactpersonen.
 
SANTA CLAUS IS COMING TO TOWN!!!!!!!!!
 
SIMPLY HAVING ONE LITTLE CHRISTMAS TIME!!!!!!!!!
 
RUDOLPH THE REDNOSED REINDEER!!!!!!!!!!!
 
DO THE KNOW IT’S CRISTMAS TIME AT ALL!!!!!!!!!!
 
THANK GOD IT’S CHRISTMAS!!!!!!!!!!!
 
GOD SAVE A PRAYER,FOR ANOTHER ONE!!!!!!!!!!!!!!!!
 
THIS CHRISTMAS!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
FIJNE DAGEN GEWENST AAN IEDEREEN HEEL VEEL GELUKSWENSEN VOOR HET NIEUWE JAAR VAN JULLIE SPACESCHRIJVERTJE NAMENS ROBIN OOSTERLOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit bericht werd geplaatst in Jaarlijkse Feestdagen. Bookmark de permalink .

3 reacties op Fijne Feestdagen voor iedereen!!!!

  1. rita zegt:

    Hey buur!!!!!
    Jij ook een heel goed uit einde he!!!!!
    zorg er voor dat jeje vingers houd met het vuurwerk afsteken!
    k mag werken zondag en maandag, dus het wordt voor mij geen latertje.
    ja k heb met veel plezier je space bekeken en ook vaak een reaktie achter gooit, maar dat doe je gewoon dacht ik toch?
    EEN heel goed uit einde en veel goeds in het nieuwe jaar van je buuf uit beilen!!!
    Rita

  2. De zegt:

    Hoi Robin,
     
    Zo aan het einde van dit jaar heb ik toch ff tijd gemaakt om jou te bezoeken. Ik wens jou en je familie een fijne jaarwisseling en heel veel suc6, gezondheid en alles wat wenseliljk is in het nieuwe jaar. Ik ben blij dat ik volgend jaar gewoon weer terug mag komen bij je. Door mijn werkzaamheden tegenwoordig heb ik gewoon ff wat minder tijd en het gewone leven vraagt ook best veel tijd en die tijd wil ik het real leven ook geven, want er gaat niks boven real life.
     
    Lieve robin…. dikke kus de Proff

  3. Karin zegt:

    Ha Roobbb jee wat een enthousiasme weer zeg..dat je het nieuwe jaar ook maar zo mag binnen denderen hoor…fijne jaarwisseling en tot spees weer..baaibaai zwaaizwaai..grtz Kaaaaaaat!!!!!!!!!!!!!!

Geef een reactie

