Als je eindelijk het geluk hebt gevonden!!!!

Als je het geluk hebt gevonden!!!
 
 
Nog nooit had ik hierover kunnen dromen,
maar vanuit het niets ben jij naar mij toegekomen.
Ik wist niet dat uit toeval zo een verbintenis kan ontstaan,
1 ding is zeker ik laat je nu nooit meer gaan.
 
Alles is zo mooi sinds ik je heb leren kennen,
er is maar een ding dat ik graag zou willen en dat is je eindeloos verwennen.
 
Ik voelde me alleen en dacht dat ik echt overbleef,
maar nu ik jou ken,weet je dat ik alles voor je geef.
Het is te gek,maar ook zo speciaal,
ons mooie en open liefdesverhaal.
 
Als je eindelijk het geluk hebt gevonden,
is 1 ding zeker we zijn voor het verdere leven aan elkaar verbonden.
 
By Robin Oosterloo 11/11/2006.
Dit bericht werd geplaatst in Gedichten bundel!!!. Bookmark de permalink .

2 reacties op Als je eindelijk het geluk hebt gevonden!!!!

  1. Karin zegt:

    moooiiiiiiiiiiiii….veel geluk !!xx Kaat.

  2. rita zegt:

    wow roobje!!!!
    dat is echt insperatie zeg maar!!
    mooi man.
    hopelijkheb je het nu echt gevonden wat je zocht.
    groetjess van je buuf uit beilen-citty
    Rita

Geef een reactie

