Iedere keer als ik aan je denk!!!

Iedere keer als ik aan je denk!!!
 
Er zijn van die momenten dat je aan een bepaalde persoon denkt,
Vaak is dat diegene die jou ook altijd zijn of haar aandacht schenkt.
Je staat er niet zo gauw bij stil,
Maar denken aan mijn echte vrienden is het enigste wat ik wil.
 
Als ik dan zo over die bepaalde persoon denk en prakeseer,
Zie ik die in mijn gedachten elke keer weer.
Iedereen heeft een grote betekenis voor mijn persoonlijk,
Dat is misschien bijzonder maar voor velen niet gewoonlijk.
 
Als je om iemand geeft met heel je hart en ziel,
Doe er dan ook alles voor en laat het niet wegvloeien via een geopend ventiel.
 
Iedere keer als ik aan je denk,
Weet ik hoe jij bent in alles wat je met me deelt.
Je ogen spreken me doorkijkend aan,
Liefde is wat er tussen ons is ontstaan.
 
 
Niet te geloven wat het allemaal met me doet,
Een ding is zeker ik had het nu niet als ik jou niet had ontmoet.
Dus ieder keer dat ik aan je denk,
Is het heeeeel veeeeeel liefde wat ik jou schenk!!!
 
 
Wish you were here!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Robin Oosterloo 28-10-2006
 
Dit bericht werd geplaatst in Gedichten bundel!!!. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

