Wou dat je hier was!!!!

Was je maar hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Het geluk is aan mijn zijde gekomen,
Doordat Jij een kijkje op mijn space hebt genomen.
Het contact en de vriendschap die erdoor is ontstaan,
Laat ons in de toekomst overal gaan.
 
Alles doen en beleven,
Het is jou en mij helemaal gegeven.
Dit contact geeft zulke goede signalen,
Helaas ben je ver weg van mij,maar ik kom je halen.
 
MSN de ontmoetingsplaats van 2006,
Het is voor mij realiteit geworden met heel veel succes.
Vriendschappen en contacten zijn eruit ontstaan,
Ze zijn me heel veel waard en laat ze nooit meer gaan.
 
In de werkelijkheid ben je ver van mij vandaan,
Maar in mijn dromen zie ik je naast me staan.
De toekomst ziet er machtig uit,
Met jou naast me neem ik het juiste besluit.
 
Alles wat ik zocht heb ik in jouw gevonden,
Daarom zijn we nu voor altijd aan elkaar gebonden.
Het voelt zo goed en vertrouwd,
Nu weet ik het zeker,met Jou wordt ik heel erg oud.
 
Deze stap die ik nu ga zetten,
Zal me nooit en te nimmer beletten.
Dit gedicht draag ik op aan jou,
Vooral omdat ik zo zielsveel van je hou.
 
Het leven is mal en mooi,vol pracht en praal,
Wat Jij me bied is werkelijk heel speciaal.
Ik ga er zo in op,
Jij zet mijn leven werkelijk helemaal op zijn kop.
 
Wat je met me doet is niet te beschrijven,
Ooit zullen we de liefde bedrijven.
Was je maar hier in mijn armen,
Dan zou ik je beminnen en verwarmen.
 
Liefde is wat wij nu beleven,
Met alles erop en eraan,en wij hebben het elkaar te geven.
We hebben elkaar gevonden,
En door MSN aan elkaar verbonden.
 
Ik heb je lief mijn hele leven lang,
Alles geven voor jou tot ik werkelijk niet meer kan.
Was je maar hier,
Mijn lieve vriendin en onweerstaanbaar lekker knuffeldier.
 
 
By Robin Oosterloo.20-10-2006!!!!!!!
Dit bericht werd geplaatst in Vrije tijd. Bookmark de permalink .

2 reacties op Wou dat je hier was!!!!

  1. Angela zegt:

    Hallo mij lieve Beertje, deze gedicht is de mooiste en hartelijkste kadoow, wat ik heb gelezen. Jij bent een echte poet. Zo mooi, da blijven mijn worden weg. Jij bent niet allein een lieve en ehrlijke mann, jij hebt ook stets echt mooie verassingen. Ik zou je nooit meer loslaten, jij bent  mijn drommann. Ik houw heel diep van jou, je Olifantje

  2. rita zegt:

    aaahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!
    dat is een mooi super mooi gedicht robin!!
    hopelijk heb je haar dan gevonden!!!!
    wist niet dat je zo mooi kon gedichten
    nog bedankt voor je reaktie op mijn logje!
    ga zo door en ik spreek je gauw een x weer.
    groetjess en knuffs van je buuf uit beilen!
    rita
     

Geef een reactie

