Veel drukte en vermoeidheid!!!!!!!

Hallo fans en andere geinterreseerde lezers,
 
Nou even een kort logje van mij,ben ook zowat opgebrand.
Het is een druk leven,op het werk kan ik beter mijn bed neerzetten.24 uur per dag werken zou ideaal zijn en dan nog kom je zeker tijd te kort.Ook nog naar school 1 avond in de week,ha er blijft bijzonder weinig tijd over voor echte vrije en rustige tijd.Op het moment ben ik met zoveel tegelijk bezig wat allemaal moet,dat het me wel eens een beetje teveel wordt.Maar goed ik moet ook aan de toekomst denken en ja zonder werk kun je het niet zo lang volhouden dus maar gewoon doorzetten,en niet zeuren piepen of klagen.Asan alle drukte komt ook ooit weer een eind dat is wel zeker.Nou morgen nog een dag flink aan de bak en dan eerst het weekend benutten om wat tot rust te komen.Vanaf a.s. Maandga breekt de hel echt los qua werk en dan kan ik mijn borst wel weer kletsnat maken door veel te zweten en extreem lange dagen te maken.Moeten is ook wat maar veel meer keuzes heb je niet voor het oprapen liggen.Dus blijven buffelen en toch ook nog intussen tijd wat van je sociale leven proberen te maken.Het valt niet altijd mee,maar doe mijn best en vaak red ik ook alles wel,alleen gaat het de ene keer wat beter en sneller dan de andere keer.
 
Nou mensen,fans,trouwe bezoekers,en andere geinterreseerden Ik ens jullie alvast een heel fijn weekend en tot het volgende logje maar weer groetjes van jullie spaceschrijvertje Robin.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Veel drukte en vermoeidheid!!!!!!!

  1. Karin zegt:

    Ha Robin,
    Jaja,werken werken werken…het moet soms ff,maar je moet zeker jezelf niet vergeten he,pas op voor je gezondheid,das het allerbelangrijkste wat je hebt wees er zuinig op…werk bestaat er altijd wel.en relaxen moet zeker op zijn tijd…fijn weekend he..xx

Geef een reactie

