Nieuw Fotoalbum van jubileumfeest!!!!

Hallo allemaal,
 
Er is een nieuw fotoalbum van het jubileumfeest van 23 September 2006 waarbij ik ook aanwezig was.
Ga er maar eens voor zitten en geniet van al die feestende mensen.Laat gerust je reactie achter want dat waardeer ik zeer.Het was 1 Gigantisch mooi feest,op naar de volgende 12,5 jaar!!!!
Dan doen we het nog weer eens dunnetjes over!!!
Ik heb enorm genoten en me vermaakt,ga maar eens rustig kijken.
 
Veel kijkplezier en tot de volgende keer.
 
Groetjes van feestbeest Robin!!!!
Dit bericht werd geplaatst in Organisaties. Bookmark de permalink .

3 reacties op Nieuw Fotoalbum van jubileumfeest!!!!

  1. Lieke zegt:

    Ziet er gweldig gzellig uit zeg. Ik ben ook ’n feestbeest en kan me dus levendig voorstellen  dat het ’n topavond was. Groetjes van scubawoman.

  2. rita zegt:

    hee die buur. het ziet er bij jou beter en gezelliger er uit dan bij ons feestje pers
    we hadden een clubje van ongeveer 10 persd en 3 bemannings leden.
    k heb stilletjes op het dek gezeten. haha vond er niks aan.
    maar als ik dat van jou zo zie dan is dat wel gezelliger dan dat van ons in sloten. maar goed als het goed is krijg ik binnen kort ook foto’s en zet ik die ook op de pc neer. dus in de gaten houden hahaha.
    hee groetjes van je buuf uit beilen citty
    rita oftewel kaatje!!!!!
     
     

  3. Karin zegt:

    heel gaaf zo t e zien Roob……heerlijk joh!! liefs,Kaat.

Geef een reactie

