Smackdown vs Raw PS2 Nieuw Fotoalbum!!!!!

Nieuw Fotoalbum Smackdown vs Raw 2006 PS2 Binnenkort op Nibor’s Space!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hey hallo mensen hier in Nederland ff een kort berichtje van Bear the Dutchman.Hey wacht even ik ben er ook nog Garlica ik wil ook ff wat zeggen!!!!Oke ga je gang Garlica!!!!
 
Garlica:Hoi fans hier in Nederland we hebben een nieuw fotoalbum in het verschiet.Zo direct ga ik samen met Bear de Smackdown Arena in en word er een nieuwe fotoshoot van ons gemaakt.Het oude album wordt verwijderd en de nieuwe weer toegevoegd.Dat is wat he!!!????
Vooral mijn naaste belaagster en verschrikkelijke sloerie hier ook uit Nederland zal weer rake klappen oplopen,ik heb het helemaal met haar gehad!!!Ben niet voor niks de vrouwenkampioen,nou ga snel mijn worsteloutfit aantrekken en me begeven naar de ring waar Garlica Rules!!!Groetjes en een knipoog van jullie enige echte Garlica!!!!!!!!!!!!!
 
Bear:Nou Garlica heeft jullie al verteld dat er dus nieuwe foto´s aankomen van ons in actie on Smackdown,kom dat zien het fotoalbum word zo snel mogelijk gemaakt en heb je weer wat nieuws op deze space.Goed ik ga nu ook snel omkleden want er moet nog flink gebodyslammed worden.En voor de fotoshootout moet je natuurlijk op tijd zijn!!!!Bedankt voor jullie belangstelling alweer en tot gauw,Smackdown greetings van jullie eigen WWE heaveyweigth champion Bear the Dutchman.
Dit bericht werd geplaatst in Smackdown PS2!. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

