Just a perfect day!!!!!!!!!!!

Just a perfect day!!!!!!!!!!           Just a pefect day!!!!!!!!!              Just a perfect day!!!!!!!!!!!                                
 
 
Het was vandaag echt een perfecte Zondag,heb me werkelijk fantastisch vermaakt en het was dan ook echt fantastisch weer!!!!!!
Vanmorgen was ik al vroeg wakker en toen ik het gordijn openschoof zag ik een strak blauwe hemel en een prachtige stralende zon.
Ik dacht dit wordt mijn dag,en zo heb ik hem ook ingevuld.
Dus direct gaan scheren en wassen,mijn vrijetijdskleding aangetrokken ff rustig ontbijtje genuttigd en toen mijn wandelkisten aangetrokken.
Eerst dus een heerlijke wandeling gemaakt in mijn woonplaats,zeker wel 5 kilometer.
Er word hier flink gebouwd aan woningen en wegen dus iedere keer is er weer iets nieuws te zien en ga ik weer een andere richting op.
Rond koffietijd was ik bij mijn ouders thuis en na de warme maaltijd zijn we met zijn drieen in de auto gestapt.
We zijn naar Orvelte geweest (vlakbij Westerbork) om daar de Oer ’t Veld route te lopen.
Deze route is ook zo’n 5 kilometer.
In het dorp zelf was een fleurige herfstmarkt met ondermeer veel natuurproducten verkoop.
Grote kalebassen en pompoenen,diverse soorten honing en noem maar op.
Het was er topdruk en ook erg gezellig.
Op de route waren behoorlijk wat wandelaars en ook de fietspaden werden zeer gretig gebruikt.
Tijdens de route kom je over een grasvlakte afgewisseld door akkers,en kleinere stukken heide.
Onderweg keken we ook even in een boerderij uit de ijzertijd.
Poeh wel donker van binnen maar ook heerlijk koel,het was echt wel warm in de zon daar op het open veld.
De schaapskudde van Orvelte was op de gras en heidevlakte te vinden.
De schaapherder en zijn 3 honden hadden de kudde prachtig onder controle en geen schaap die er maar aan dacht om een andere richting op te gaan.
Op een ander stuk grasland waren twee jongens met hun vliegers bezig,dat deed me denken aan eerder toen ik hier nog samen met mijn broer op het oude markt terrein dat uren zelf gedaan heb.
Nu is een gedeelte nog parkeerplaats maar op de andere gedeeltes staan nu flatten.
De jongens maakten mooie vliegfiguren en maakten van hun hobby een prachtig schouwspel voor alle verder recreanten in het gebied inclusief ons.
Als extra verlenging van de route plakten we er nog even 2 kilometer aan vast door het Reintjesbos.
Schitterend stukje bos,met jeneverbes struiken,dennebomen,bergen bramenstruiken,eikebomen,veel varens ja teveel om op te noemen,een geweldig stukje paradijs op aarde.
Terug op de brink in Orvelte kochten we bij de plaatselijke snackbar een heerlijk softijsje mmmmmmm lekker want het was best wel warm en dan is afkoeling wel welkom.
Nou na de in totaal 7 kilometer lopen en indrukken van de herftsmarkt zijn we terug gelopen naar de auto en weer afgereisd naar huis.
Na het avondeten,lekkere gebakken broodjes,ben ik samen met mijn vader nog wezen rondfietsen,richting Alteveer,Kerkenveld richting Hollandscheveld en weer terug naar Hoogeveen.
Al met al zo’n 20 kilometer in totaal in 1 uur en een kwartier nou das mooi relaxed.
We hebben onderweg oude herrineringen opgehaald over toen we eerder samen veel fietstochten deden en over van alles en nog wat gepraat.
Ja beste fans en andere medespacers ik heb me zeer goed vermaakt en het was werkelijk een perfecte dag.
Helemaal gevuld met vrijtijdsbesteding en alles was superrelaxed.
Zo nog even naar Peking Express kijken en daarna weer naar bed want morgenvroeg rammelt de wekker weer erg op tijd.
Hoop voor een ieder ander dat zijn of haar dag ook zo mooi heeft mogen zijn en laten we hopen dat we nog een mooie nazomer krijgen,die is van harte welkom.
 
Groetjes van een heerlijk ontspannen en relaxte Robin.
 
Tot space!!
Dit bericht werd geplaatst in Vrije tijd. Bookmark de permalink .

2 reacties op Just a perfect day!!!!!!!!!!!

  1. Karin zegt:

    heerlijk ja was het,was lekker op de kermis geweest heb er rondgezwiert en lekker ijsje op…ff genieten nog he?
    groetjes,Kaat

  2. Henk zegt:

    Hallo, nog bedankt voor je reaktie. Zoals je wel gezien zult hebben is een van mn hobby’s fotografie. En dan in de breedste zin van het woord. Alles wat ik mooi vindt daar probeer ik foto’s van te maken. Ik heb jouw Space ook bekeken en ik moet zeggen: dat ziet er prima uit. Ik zal hier zeker mee bezig blijven…het is een mooie gelegenheid om de foto’s te tonen.
     
    Groeten Henk

Geef een reactie

