Tropenrooster!!!!!

Tropenrooster!!!
 
Hallo medezweters en zonaanbidders,
 
Ja ff een kort maar krachtig logje van mijn hand,en nu vraag je je af waarom!!
Nou omdat mijn collega’s en ikzelf niet helemaal weg willen smelten in onze hete werkplaats doen we de rest van de week een tropenrooster.Dat houd in om 6:00 uur beginnen en smiddags om 15:00 uur lekker naar huis.Kan iedereen het dan ff rustig aan doen tijd voor siesta en als het savonds iets koeler is nog ff gauw wat doen wat echt moet.
 
Ja de zomer is in volle gang en ik geniet ervan met volle teugen en velen met mij!!
Maar ja heb nog geen vakantie dus moeten we de zweetdruppels nog maar even een tijdje laten vloeien.Ff nog doorbijten en dan is er een welverdiende vakantie van 3 weken.
 
Voor wie ook nog steeds werkt die wens ik goede werkomstandigheden en voldoende afkoeling toe en de mensen die al vakantie hebben geniet van het zonovergoten weer en maak er iets onvergetelijks van.
 
Groetjes van Robin "Tropenrooster" Oosterloo!!!!!
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Tropenrooster!!!!!

  1. Karin zegt:

    Zweeeeeeeeeet ja zweeeeeeeeeeeet
    het is zeker tropisch hierzo..maar ik vind het niet erg,we hebben lang genoeg kou gehad..geef mij dit maar..
    heerlijk,ik hoef in elk geval de kruuke nie met he..
    ik ken geen tropenrooster,nou ja eentje mss:het rooster van de bbq haha
    Maar de oudjes hebben het ook erg warm,voor hen zou het idd wel ietsje minder mogen…
    geniet ervan,voordat je het weet zit je weer in de herfst…greetz,Kaat.

Geef een reactie

