Logje vol van indrukken!!!!

Hallo lieve medespacers,
 
Nou ik heb weer een topZaterdag beleefd he!!
Vanmorgen mijn huishouden gedaan was weer in no-time klaar.Dus had ik lekker tijd over om een heerlijke groentesoep te koken.Nou die smaakte weer merakels en morgen eet ik de rest op samen met mijn familie tijdens het Zondagdiner!!
 
Ja daarbij bestond mijn warme maaltijd uit heerlijke bloemkool,twee stukjes rundvlees en gebakken aardappelschijfjes,en niet te vergeten een heerlijke Komkommer erbij!!
Wil je ook natuurlijk mijn toetje weten????
Nou vooruit dan Bollino Vanille vla van Friesche Vlag,was zo lekker cool!!!!!!!!
 
Toen ik de was uit mijn schuur ging ophalen om op te ruimen zag ik een vlinder voor een van de raampjes zijn best doen om naar buiten te komen!!!!
Arm insectje dacht ik en heb de vlinder dus even geholpen weer naar de vrijheid te begeleiden.Hoe je dat doet nou lees maar verder.Robin keek even snel om zich heen en zag een mooie grote bloempot staan.
Deze gepakt en voorzichtig over de vlinder heen op het raam gezet.Mijn hand erop gehouden en naar buiten gelopen en de pot voorzichtig op de straat gezet.De vlinder bleef doodstil zitten en pas naar een paar seconden vloog hij de wijde wereld weer in!!!
Ja ik kon die arme vlinder niet zien lijden en dacht ik help even een handje Vlinder en ik allebei blij,zo is dat.Weer wat betekend voor deze wereld vandaag.
 
Na de middag heb ik even een telefoontje gepleegd om daarna de tuin in te gaan.
Ja alle planten hadden weer een slootje water nodig om ze van hun ondergang tegen de hete zon te verlossen.Dus de tuinslang erbij (die van mij is gelukkig niet giftig!!!!hihi)en de regentonnen weer vol laten lopen.Hoop dat ik de hele week er weer mee toe kan want water moet je nu zuinig mee zijn omdat het zo weinig regent.
 
Na het water geven natuurlijk de boel eerst weer opgeruimd.Om 15:30 uur kreeg ik thee visite van mijn ouders dus heerlijk buiten gezeten en lekker gebabbeld over van alles en nog wat.Het was puur genieten!!!!!!!!
 
Nou en vanavond even een bammetje gegeten journaal gekeken en toen met de modelbouw verder gegaan.
 
Scania 143R Topline (Frontstuur Italeri)
Nou het model zit nu compleet in de verf volgens het kleurenschema.Het komt nu nog aan op het laatste afwerken.De spiegels,ruitenwissers,handgrepen en lucht hoorns moeten er nog op.Nu moet de verf eerst weer goed drogen en bij deze temperaturen is het al droog in de kwast dus das geen probleem.Ik heb mezelf weer overtroffen met dit model qua schilder en bouwwerk.Opmerkelijke details zijn het verlaagde chachis,de motor (V8) in het midden van het chachis en het mooie schilderwerk (kleurencombinaties) en het gedetaileerde motorgedeelte.Ik heb deze truck in de kleuren geschilderd van transportbedrijf Erwin Kleyn Nagelvoort uit Rijssen.Erwin raced in het echt met een Scania 92M daar zit een 6 cilinder motor in ook in het midden van het chachis.Door die racetruck heb ik me erg laten inspireren en zodoende dit fantasiemodel gecreeerd!!!!!Als hij helemaal klaar is komt de foto in het fotoalbum te staan dus kom binnenkort weer ff kijken om het kunstwerkje van mijn hand te bewonderen,ben benieuwd wat ik dan voor reacties ga krijgen maar dat zien we dan wel weer.
 
 
Nou toen ik daarmee klaar was keek ik op de klok en wat zag ik 20:10 uur mooie tijd om alles op te ruimen.Lekker mijn werkkloffie uit gedaan en heerlijk gedouched en nu hier dit logje schrijven.Beter gezegd leesvoer voor mijn hongerige fans en andere belangstellenden!!!
 
Nog ff over vrijdagavond!!!
De schoonmaakster een collega van mij is hier gisteravond bij me op bezoek geweest.
Omdat ze wist dat ik hier 2,5 jaar samen met mijn broer aan het renoveren en verbouwen geweest ben wou ze graag is zien hoe het nu was!!!!!!Ze vond het werkelijk fantastisch en ik kreeg complimenten van haar omdat alles zo schoon en netjes was!Daar was ik haar zeer dankbaar voor.Ze had een mooie plant voor me meegenomen een Anthurium Baby Candy!!
Ja een hele mond vol maar wel een prachtige plant met donkergroene bladeren en mooi roze bloemen.Heb de plant direct vertroeteld met vers water en hem een mooi plekje gegeven in mijn kamer.Samen met haar bekeken we de foto’s van toen en nu.Ze was zeer onder de indruk en vond het werkelijk een sterk staaltje werk.We hebben lekker gekletst en oude herrineringen opgehaald.We werken ook al ruim 12 jaar bij hetzelfde bedrijf dus dan is er wel historie genoeg om eens op terug te kijken.Het was een mooie avond en we hebben er allebei zeker van genoten.Ze werkt tot aan de bouwvak en dan stopt ze met werken.Ze is inmiddels 56 en het is wel mooi geweest.Ze heeft ook last van versleten gewrichten van het altijd maar werken he dus dan mag het ook wel vind ik.Ze heeft het wel verdiend vind ik,en ze is altijd zo zorgzaam voor iedereen echt ook een mens met een gouden hart.En schoonmaken zit haar in het bloed kan ze als geen ander he!!!Ja ik ben haar zeer dankbaar voor haar belangstelling en mooie kado!!
Fia hartelijk dank je bent een wereldvrouw!!!
Ik wens haar straks als ze echt stopt het allerbeste en dat ze nog een tijdje mag genieten van het mooie leven.Veel succes en geluk horen daar natuurlijk bij!!
 
Ja en voor je het weet heb ik alweer een flink log geschreven en dat vinden jullie vast niet erg.Leesvoer van mij gaat er altijd in als koek bij de trouwe lezers en ook bij de andere bezoekers.Nou daar doe ik het iedere keer ook weer voor.Morgen gaan de wandelkisten weer aan en ga ik weer heerlijk een eind wandelen,genieten van het mooie Drenthe waarin ik leef en opgegroeid ben!!!
 
Ja nu de dag eigenlijk alweer voorbij is heb ik weer niet alles kunnen doen wat ik graag zou hebben gedaan.Tijd te kort he ja zoals altijd.1 ding zou ik nu heeeeel graag doen maar dat gaat niet want daar heb je iemand anders bij nodig en die heb ik hier niet dus dan wordt het lastig.Nou ja eraan denken helpt ook wel en doe je net alsof.Zo kan het ook!!!Zeggen ze bij de SNS bank ook.Nou dus dat ga ik nu nog ff doen daarover denken.Maar eerst zal ik dit ff publiceren anders zullen jullie het nooit te lezen krijgen natuurlijk.Ik hoop dat het weer de moeite waard was en ik wil mijn trouwe lezers alvast weer bedanken voor hun reacties he.
 
Wens iedereen verder nog een hele mooie Zondag toe morgen en alvast een hele fijne week!Wordt vast geen probleem met 30 graden en alleen maar zon geniet er allen van!!
 
Voor wie vakantie heeft:Prettige vakantie allemaal!!!!
Voor wie nog aan het werk is:Werk ze allemaal,nog ff doorzetten de vakantie komt eraan!!!!
 
Groetjes allemaal van jullie spaceschrijvertje Robin tot de volgende keer maar weer!!!!
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Logje vol van indrukken!!!!

  1. Karin zegt:

    zooo man wat een verhaal weer… een volle dag weer met allerlei
    belevenissen.. heerlijk dat jeje zo goed kunt vermaken hoor… fijne
    zondag ook..groetjes,kaat.

  2. rita zegt:

    zozo man man man wat een tekst. haha
    ja en heb jijal vakantie dan? ik nogniet ikmoet nog 2 weekjes werken en danheb ik 3 week vrij.
    en op naar pony park slagharen met man en 3 kids.
    gaan we in een wig wam wereld.
    heb er nu al veel zin in.
    ja kids moeten deze week nognaar school en dan heben ze 6 week vrij oef oef oef.
    mijn mannetje hoeft ook alleen deze week nogmaar. en heeft dan ook 3 week vrij.
    maar hou mijn space maar in de gaten ik schrijf no wel wat over wig wam wereld.
    groetjessss en tot schrijfs
    de buuf

Geef een reactie

