Ik word er crazy van!!!

Hallo allemaal,
 
Ja maak ik een heel nieuw profiel aan en werk het bij en nu kan ik met geen mogelijkheid meer mijn profielfoto erop krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wordt er echt crazy van,als er iemand is die me kan helpen nou dan graag want ik weet niet meer hoe of wat?????
 
Zal even een fotoalbum maken met mijn eigen foto’s misschien dat dat lukt kun je toch zien hoe ik eruit zie.Ja hen je een prachtig mooi profiel en probeer je iemand te ontmoeten en nou dit gekloot weer met die profielfoto om gek van te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Computers en Internet ik snap er af en toe helemaal niks van,zo werkt het als een tierelier en het andere moment laat het je barsten waar je bij zit.
Nou dan maar niet en maar gewoon een fotoalbum van mezelf op de space poten is niet anders maar baal er wel dik van!!!!!
 
Nou ik hoop dat iemand me kan verklaren waarom het bij mij niet lukt??
Heb er nu echt wel schoon genoeg van en ga een gewoon fotoalbum maken en zo is dat en niet anders.Als dat ook nog niet lukt nou dan kap ik ermee hoor!!!!!
 
Een zwaar gedeprimeerde medespacer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

Een reactie op Ik word er crazy van!!!

  1. Karin zegt:

    Tja zo je weet zit ik met een zelfde soort probleem..zijn een beetje aant klooien op de spaces vrees ik..
    ‘k Hoop dat het weer goed komt! Kaatje.

Geef een reactie

