Mijn Profiel!!

Hallo belangstellenden hier mijn uitgebreide profiel zodat je een beetje weet wie ik ben en als je in mij geinterreseerd bent reageer dan gerust in mijn gastenboek of op dit logje iedereen bedankt voor jullie reacties alvast.
 
EEN SERIEUZE REACTIE KRIJGT ALTIJD ANTWOORD HE!!!!!!!
 
Wie ben ik?
Robin Oosterloo
Waar woon ik?
In Drenthe Hoogeveen om precies te zijn
Waar ben ik geboren?
Op 30 Maart 1974 in Hoogeveen
Waar heb ik gewoond?
Alleen in Hoogeveen
De naam van mijn lagere school?
Eerst dr.Kooimanschool daarna het Grune Holt
Verdere scholen?
Ja de openbare L.T.S. en M.T.S. Morgenland College
Wat voor werk ik doe?
Metaalbewerking
Wat voor richting in de metaal?
Meewerkend voorman nabewerking van diverse producten
Alle scholen tot nu toe met geslaagd afgerond?
Ja wel heel zeker
Ooit blijven zitten in een klas?
Ja de tweede van de lagere school
Trots op wat ik heb?
Ja op alles heb het met beide handen zelf verdiend
Slechte eigenschap?
Dat ik mezelf wel eens achteruit druk terwijl dat niet noodzakelijk is
Goede eigenschap?
Behulpzaam voor iedereen die het ook echt waardeerd
Of ik humor heb?
Ja droge maar ook hele scherpe humor van alles wat een mixje dus
Chagerijnig?
Bijna nooit
Goed humeur?
Altijd in opperbeste stemming
Zeg ik goeiemorgen tegen mijn medemensen?
Natuurlijk hoort zo en niet anders
Klaag ik?
Wel eens doet iedereen wel,maar het helpt vaak heel weinig dus zo min mogelijk
Verzorgend voor mijn naasten en ook anderen?
Ik doe wat ik kan uit alle macht voor iedereen als die het nodig heeft
Boodschap overbrengend?
Zeer zeker ik probeer mensen iets goeds en bruikbaars te leren op wat voor manier dan ook en waarover dat maakt niet uit mijn boodschap is altijd overduidelijk voor iedereen
Zeg ik waar het op staat?
Reken maar ik sta mijn mannetje wel en laat niet over mij heenlopen
Of ik bang ben?
Zou niet weten waarvoor
Ben ik rustig?
Ja de rust zelve
Ben ik ook wel eens druk?
Ja ook regelmatig
Ben ik tevreden?
Jazeker met alles wat ik heb en doe,nu nog alleen een zorgzame en lieve vrouw ontmoeten en als het klikt ben ik helemaal tevreden
Wat voor hobby’s?
Modelbouw trucks schaal 1:24,Tekenen en Schilderen van textiel  maar ook op papier dat zijn de meest beoefende
Hoe ik relax en mijn vrije tijd indeel?
Lekkere lange boswandeling maken,heerlijk stuk fietsen door de mooie natuur,lekker gamen op de PS2,mijn space bijwerken,uitgaan en iets leuks bezoeken zoals een museum of festival en nog veel meer
Of ik saai ben?
Nou geen moment he ben altijd met iets bezig en verveel me nooit
Of ik alcohol nuttig?
Nee dat is niet aan mij besteed en begin er niet aan
Of ik rook?
Bleeeeeeeeeeeeeh vies en smerig en ongezond dus echt niet he
Waar ik het meeste waarde aan hecht?
Aan mijn naaste familie en ECHTE vrienden
Met wie ik omga?
De normaalste mensen,
geen kak en poeha of vreemde vogels en uitschot
Positief of negatief?
Heel positief ingesteld want,het kan zo donker niet zijn of het wordt weer licht
Mijn doelstelling in het leven?
Een normaal en gezond leven lijden en iets betekenen voor mijn medemensen
Waar ik een hekel aan heb?
Aan achterbakse mensen en mensen die over je lullen als je er niet bij bent
Ben ik eerlijk?
eerlijkheid duurt bij mij het langst dus dat ben ik zeker
Wat ik vind van de waarheid?
Ja die is heel belangrijk voor mij,wanneer die niet boven de tafel komt is het verhaal niet compleet,daar draait het om in mijn leven eerlijkheid en waarheid
Wat mijn interreses zijn?
Een lieve zorgzame en uiterst betrouwbare vrouw ontmoeten,verder truckracing,MSN algemeen,mensenkennis opdoen,genieten van het leven en last but not least al mijn hobby´s
Wat je me niet moet aandoen?
Me zwart maken terwijl het niet zo is dan heb je aan mij een echte verkeerde
Ben ik moeilijk in de omgang?
Totaal niet ben heel flexibel en kneedbaar en voor veel dingen in
Van welke muziek ik houd?
Mijn wereldartiest en waar ik sinds 1986 al fan van ben Bon Jovi is mijn absolute nummer 1,verder dus van rock,hardrock en metal maar ook vele muziek uit de top 40 oud en actueel!!!heel breed begrip bij mij
Bar en disco type?
Totaal niet past niet bij mij maar heb het wel geprobeerd
Hoe ik gekleed ga?
Meestal heel gewoontjes,swinters vaak fleece trui en spijkerbroek en zomers t-shirt en dunne spijkerbroek in leuke kleurcombinaties van licht tot donker
Mijn lievelingsgerecht?
Gekookte aardappelen met fijngehakte spinazie een balletje rundergehakt en verse komkommer , vleugje Maggi en als toetje Dr. Oetker Saroma maakt niet uit welke smaak zijn allen even lekker en dan lekker bestrooien met hagelslag of vlokken
Of ik op tijd ben?
Altijd te vroeg ja dus
Of ik wel eens te laat ben?
Heel sporadisch
Of ik makkelijk contacten leg?
Ben heel voorzichtig en kijk eerst de kat uit de boom ik ga niet over 1 nacht ijs
Wat ik heel belangrijk vind?
Dat ik gewaardeerd wordt voor wie ik ben en wat ik doe en dat ik net zoveel respect krijg als ieder ander mens om me heen
Heb ik respect voor anderen?
Ja in overvloed dat zijn toch ook mensen die hetzelfde nodig hebben en verdienen dus daarom
Heb ik wel eens ruzie?
Eigenlijk nooit en als het er toe komt maakt meestal de ander het erna want ik houd er absoluut niet van en zoek het zeker niet op
Wat ik met problemen doe?
Zo snel en goed mogelijk oplossen
Klusjes in en om huis?
Niks is mij te gek hoor ik houd van aanpakken schoon netjes en verzorgd moet het zijn
Wat mijn absolute passie nummer 1 is?
Een mooie natuurlijke volslanke vrouw met grote natuurlijke borsten en ronde vormen om je vingers bij af te likken
Steun ik een goed doel?
Ja wereldorganisatie Greenpeace want een beter millieu begint bij jezelf
Waar ik echt goed in ben?
Mijn werk zowel voor de baas als prive
Wat ik echt bewonder?
Mensen die echt iets moois maken of iets heel bijzonders doen waardoor ze echt eruit springen en iets beteken voor de mensheid en al de mooie natuur die de wereld ons bied
 
Nou dat is al heel wat de rest mag je me gewoon vragen als het je aanspreekt hieronder nog ff wat persoonlijke gegevens:
 
Hoe lang ben ik?
1.83 meter
Hoe zwaar ben ik?
88 kilo
Welke kleur ogen?
Blauw
Kleur Haar?
Donkerbruin
Lichaamsbeharing?
Ja puur natuur en blijft ook zo ben er trots op
Uiterlijke verzorging en hygiene?
Dik voor mekaar
Schoenmaat?
42/43 ligt aan fabrikant
 
Het type vrouw waar ik werkelijk voor ga:
 
Eerlijk en oprecht
Leeftijd tussen de 30 en 45 jaar
De waarheid sprekend
Uiterst zorgzaam
Weten van aanpakken
Probleemoplossend werken
Niet klagen als het niet gegrond is
Opkomend voor haar eigen mening
Soortgelijke interresses en eigen interrese natuurlijk
Geen problemen makend of ruzie zoekend persoon
Volledig zelfstandig
Goed en betrouwbaar met geld omgaan
Schoon en hygienisch op zichzelf en in het huishouden
Gewoon zichzelf kan zijn op ieder moment en alle vrijheid mag gebruiken die er is
 
Dat zou ideaal zijn maar dat is echt een ideaalbeeld van mij natuurlijk en serieuze reacties ga ik wel op in.Reageer gerust op dit logje of schrijf even in mijn gastenboek.Ik ben benieuwd wat dit oplevert,ben jij ook niet zo op al die datingsites en chatten met Jan en alleman dan is dit misschien ook wel jouw keuze.MSN de ontmoetingsplaats van 2006???Wie helpt me???
Iedereen hartelijk dank voor jullie reacties en vergeet niet wees gewoon jezelf en alleen serieuze reacties krijgen een serieus antwoord.
 
Groetjes van Robin Oosterloo op zoek naar een lieve en betrouwbare zorgzame vrouw.
 
 
 
 
 
Dit bericht werd geplaatst in Mijn Profiel. Bookmark de permalink .

3 reacties op Mijn Profiel!!

  1. Karin zegt:

    Tja Robin… zo zijn we allemaal opzoek he… ik hoop voor jou dat je iemand vindt die je niet teleurstelt.. je kan zo maar in een valkuil vallen…
    ik dacht ook het ware geluk gevonden te hebben.. zo zie je maar dat een mens moeilijk te vertrouwen is..  ik ben in elk geval met een flinke bons opo aarde terug gekeerd… t gaf me een klap!! Maar echt,ik hoop voor jou dat het positief uitpakt!! groetjes,Kaat.

  2. rita zegt:

    oef oef oef wat een verhaal .
    maar ik hou mijn ogen en oren open voor je
    maar tuin er niet in.
    en op ieder potje past een dekseltje hoor.
    nou hou het wel voor je in de gaten.
    doei doei.

  3. Angela zegt:

    Hallo lieve enige echte liefdevolle Engeldroomprins van een mann, mijn Beertje van me, je hartelijkste wens is nu waarheid. In mij heb je een echte vrouw met alles, wat bij een natuurlijke vrouw bestaat en die heel erg diep van je houd, alleen van jou en die graag will anpakken, naardenkt, met heel weinig veel kan doen, veel liefde en hartwarmte jou will geven, gelijke hobbys heeft, alleen bij mij met vliegtuigen. Fietsers zijn wij ook, dat is uitstekend. Zoveel dinge zijn bij ons gelijk. Ooit bestaat ook de afstand niet meer(gelukkig is dank de nieuwste techniek dit problem met videoverbinding opgelosst) en ik laat je nooit meer los. Mijn liefde is eerlijk en eeuwig. Jij geeft mijn leven weer een zin en alle krachten, heel erg bedankt. Nu werkt de tijd voor ons, alles gaat zijn gang zoals het moet. Ik wens je veel succes, mijn lieve enige Engeldroomprinssuperkaniergoudbeertje, ik hou heel erg diep van jou, heel heel erg diep. In liefde, je Olifantje

Geef een reactie

