Verlangen…………..!!!!!

Wat is verlangen??????
 
Verlangen is…………………………………………………………………………………………………….
 
Ergens naar toe leven.
Iets heel graag willen.
Ergens naar uitzien.
 
Ja beste mensen iedereen heeft zo zijn verlangens om voor te leven.
Zou je die niet hebben dan werd je wereldje al gauw kleiner.
Ikzelf heb vele verlangens maar of ze ooit uitkomen is een 2e.
Ik verlang naar de vakantie lekker tijd voor mezelf en natuurlijk mijn familie en echte vrienden.
Ik verlang naar intieme momenten.
Ja en een mooie toekomst met een lieve zorgzame vrouw.
Een afbetaald huis.
Een plek onder de zon die echt helemaal van mij is.
Ik verlang naar echte goede vrienden die er altijd zijn door dik en dun!!!
Een goed en gezond leven.
Een betere wereld voor ons allemaal.
Ik verlang zeker dat oorlog ooit overal ter wereld zal stoppen en dat er vrede is voor iedereen niemand uitgezonderd.
 
Ja dat zijn wel de meeste waar ik echt naar verlang er zijn er nog wel meer maar ik zet ze er niet allemaal op zodat jullie zelf ook eens kunnen gaan nadenken of fantaseren.Misschien komt er door dit logje wel een heel groot verlangen van jezelf naar boven.Probeer het dan vast te houden en ooit te realiseren dat zou echt fantastisch zijn.Ik ben hier op de aarde om mijn medemensen te helpen en aan te zetten om goede dingen te doen.
Positieve energie en liefde verspreiden dat is een van mijn taken op deze wereld.De mensen die me echt kennen weten wat ik bedoel en hoe ik werkelijk ben.Verlangen is een heel mooi woord en als het ook daadwerkelijk uitkomt dan is het echt een toppie gevoel wat je ervan krijgt.
 
Verlangens niemand kan er zonder dat is een ding dat zeker is.
Laat me eens weten wat je hiervan vindt en geef gul jullie reacties ik ben ben benieuwd hoe jullie erover denken.Bij voorbaat allemaal bedankt.
Een reactie terug is altijd verzekerd.Vergeet niet je url adres en zorg dat je space bereikbaar is zodat ik ook in jullie werk mag komen kijken en bewonderen.Groetjes van jullie spaceschrijvertje Robin.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

4 reacties op Verlangen…………..!!!!!

  1. Karin zegt:

    Ja,zo heeft elkeen zijn verlangens..voor elk mens verschillend..maar evengoed waardevol en belangrijk…goed om eens bij stil te staan..Karin

  2. rita zegt:

    hee buur,
    ja zo heb ik ook mijn verlangens.
    zal ze maar niet zeggen. ben bang dat het dan niet goed komt.
    ja 1 x heb ik een verlangen uit gesproken.
    maar die konden ze niet waar maken.
    hee ik spreek je gauw weer en ik zal er nog eens over denken, verlangens……………
    groetjesss rita de buuf

  3. jurrie zegt:

    verlangen is mi een wens die je graag uit ziet komen maar die eigenlijk voorlopig onbereikbaar lijkt/schijnt. Zie het verlangen als een boei tegen de horizon……Om naar die boei toe te varen heb je niet genoeg macht of kracht, je hebt de windrichitng windsterkte, de golven…..je hebt een watervlakte voor je….maar ergens ligt daar die boei. Om dat te bereiken, datgene wat je zo zielsgraag wilt is het beter een boeienlijntje te volgen….dat zijn boeien die op een bepaalde afstand van elkaar af liggen. zo vaar je van boei tot boei om te bereiken waar je eigenlijk zijn wilt. Het is overzichtelijker, het lijkt niet zo onbereikbaar…..ondertussen kun je natuurlijk van gedachten veranderen op je reis en een ander doel kiezen. Zo zie ik verlangen, ergens te zijn, met iemand, en om in bepaalde omstandigheden te raken. zeg: een wandeling over 10 jaar met iemand……een bepaald iemand. Maar je doel is niet de baas over jou, het is geen plicht, het is een doel waar je uit verlangen naar toe werkt…..misschien een beetje naast je onderwerp maar toch, zijdelings zeker een verband.
    grtzzzz

  4. rita zegt:

    hee robin.
    ja bedankt dat je op mijn logje gereageerd hebt.
    wat mijn stil verlangen is ja die krijg ik nooit meer terug.
    mijn groote voorbeeld is in 2002 overleden.
    en tjah …………………………………..
    dan ben je jarig en dan is je groote wens en verlangens om haar nog 1 x te zien, te voelen , te ruiken en om met haar tepraten over alles en nog wat.
    dat is maar 1 ding en zo heb iker nog meer hoor.
    maar dat vertel ik je nog weleens een x nu niet.
    hee alvast een fijn weekend. ik moet het weekend werken.
    tjah dat heb je he als je in de zorg zit.
    groetjesssss en knuffs de buuf…………..
     

Geef een reactie

