Gedichten!!

                      Jij!!!!!
 
 
Jij betekend veel voor mij,
als ik aan je denk lopen we zij aan zij.
 
De toekomst tegemoet,
In voor en tegenspoed.
 
Jij bent het die mijn hart heeft veroverd,
Het is alsof ik door magie ben betoverd.
 
Als ik in je ogen kijk dan zie ik wat je verlangt en waar aan je denkt,
Zoveel waarde,liefde,begrip,eerlijkheid en oprechtheid dat is wat jij me zoveel schenkt.
 
Jij bent als de zon voor mij,
Warmte,passie,liefde een vrouw zoals Jij aan mijn zij.
 
Jij ja Jij blijft van mij,
Tot in oneindigheid vogelvrij dat zijn Wij.
 
 
                  Hartewens!!!
 
Mijn Hartewens is zeker geen Mercedes Benz,
Maar al jouw liefde zo’n heerlijk fijn mens.
 
Bij jouw in de buurt voel ik me ontzettend verliefd,
Hier ben ik voor jou met al mijn liefde Alsjeblieft.
 
Een Hartewens kun je alleen verullen,
Door alles van elkaar te onthullen.
Nu ik jou ken,
Weet ik zeker dat je er altijd voor mij bent.
 
Mijn Hartewens is uitgekomen,
Met jouw als vriendin naast me,de vrouw van mijn dromen.
 
 
Zo dat was weer even een stukje dichtinspiratie hopelijk vinden jullie het wat.En ik heb ze geschreven met veel toewijding ook voor een bepaald persoon.Zij weet als geen ander waarom,en daar doe ik het allemaal voor,groetjes en tot space van jullie spaceschrijvertje Robin.
 
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

3 reacties op Gedichten!!

  1. rita zegt:

    hee die robin!
    hoe kom je zo in eens aan die gedichten??
    mooi hoor past ook wel bij je geloof ik
    ja op mijn andere space kun je zien dat ik ook al van de gedichten ben. maar op deze niet zo zeer hoor. ik wou hier wat meer song-teksten op zetten. maar ja je kent he, druk  druk druk hier in huize kammer met 3 koters. en dan s’avonds met man lief er ook nog bij. en ja dan werk ik zelf ook nog af en toe ook nog in de zorg
    nog bedankt voorje reacktie opmijn space.
    hee ik hoor je wel weer. groetjes van de buuf uit beilen!!!!
    moie

  2. Karin zegt:

    Ha Robijn,Ja,je hebt het goed gedaan… de regen is gevallen afgelopen nacht…dankjewel..
    Nou, de vrouw die jij eens de jouwe mag noemen,boft wel heel erg hoor…
    mooi geschreven,recht uit je hart..
    groetjes,Kaat.

  3. De zegt:

    Ik vind het heel mooi en heel knap van je!!
     
    grtzzzzzz Carla

Geef een reactie

