Hup Holland Hup!!!!!

Hup Holland Hup!!!!!!!!
 
Hey hallo voetbalfanaten en anti voetbalfanaten,
 
Nou vanmiddag ga ik samen met mijn kameraad Rinaldi naar het voetbal kijken!!Nou interreseert mij dat voetbal op zich geen ene malle moer maar ach voor 1 keer maak ik een uitzondering!!!
Ik vind het proffesionele voetbal zowiezo superwaardeloos.Het is eigenlijk geen sport meer het draaid alleen maar om grote kapitalen geld.
De coaches hebben helemaal niks meer te vertellen en zeker geen ruggegraat tegenwoordig.
 
Als je als coach faalt in je missie om jouw team de wereldkampioen te maken dan moet je gelijk opstappen omdat je een echte nietsnut bent,ja waar slaat dat in godsnaam op.De jongens op het veld moeten het maar wel even zien te klaren.Ja en als het dan even niet gaat of lukt maar ze hebben wel supergoed getraind ja waarom moet dan de coach er
direct van langs krijgen!!!Het is erg unfair vind ik en heeft niets met echte sport meer te maken.
 
Voetbal het is de oudste sport ter wereld zegt men en dat geloof ik ook wel.Maar de tegenwoordige tijd leert heel anders.Voetballers zijn geen mensen meer zowat nee een nummertje dat voor zoveel miljoen euro ff verkocht wordt aan een ander team.Te zot voor woorden toch het draait alleen nog maar om dat verrekte rotgeld.
 
En dan de media die er ook even heel goed aan verdiend.Al die Oranje artikelen je kunt het zo gek niet bedenken of opnoemen of het is er wel weer in Oranje!!Wat zal daar gruwelijk veel weer aan verdiend en in omgezet worden.Maar Nederland en het Nederlands elftal dat is een passie die je niet kunt doorbreken onafzonderlijk van elkaar.
 
Het is natuurlijk prachtig als je als land zo achter onze jongens staat en ze al die support geeft.
Is niks mis mee maar al die commercie en al dat opgeblazen gedoe er omheen blah nou voor mij hoeft dat allemaal niet.
 
Stel je nu voor dat ze het niet halen en die kans is heel groot dan moet je de sportmedia weer eens horen klagen en afkraken.En waarom?Als je niet tegen je verlies kunt dan is dat heel spijtig maar terug draaien kun je het dan ook niet meer!!Laat de jongens van het Nederlands elftal dan alsjeblieft in hun waarde en geef dan liever aan dat de competitie te zwaar was maar dat onze jongens wel hun uiterste best hebben gedaan,dat vind ik wel zo netjes.
 
Ja mensen voetbal het is een van de meest beoefende en bekeken sporten ter wereld.Hele naties gaan ervoor plat!!22 kerels die achter een bal aan lopen te hollen,hebben ze hem eindelijk schieten ze hem direct weer weg,NOU JA ZEG!!!!!
 
Nee ik loop er niet warm voor en het doet me bijzonder weinig maar ja voor deze keer kijk ik dan ook eens.Met zijn 2en is altijd gezellig en daar doe ik het allemaal voor de gezelligheid.
 
Nou ik hoop dan toch wel een klein beetje dat ze gaan winnen maar een uitslag voorspellen daar begin ik niet aan!!Je zit er meer naast dan dat je het goed hebt.Nou mensies veel plezier vanmiddag ook al kijk je geen voetbal en heb je andere interesses ga daar dan heerlijk mee aan de gang of mee bezig.Geniet van het mooie weer en maak er een echte Zondag van.Deze Zondag doet zijn naam werkelijk heel veel eer aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Nou ik ga nu lekker eten en tot vanavond maar weer groetjes van een niet voetbalfan maar wel een levens en gezelligheidsgenieter namens Robijntje!!!!!!!
Dit bericht werd geplaatst in Sport. Bookmark de permalink .

Een reactie op Hup Holland Hup!!!!!

  1. Karin zegt:

    Zo,we zijn weer in Almelo,na een dag en nacht brabant,daar was het ook al zo bloedje heet…nou,ik heb niks meegekregen van de wedstrijd,alleen dat het wel stiller was dan normaal op de weg na de middag…voetbal,sport?ahemmm wat is dat?
     

Geef een reactie

