Bon Jovi Forever!!!!

Bon Jovi Have a nice day world tour 2006 25th of May Goffert Park Nijmegen Holland!!!!!!!!!!!!!
 
 
Hallo Bon Jovi fans en andere belangstellenden,
 
Nou gisteren ben ik dus naar het Goffert Park geweest en dat was GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Nou eerst maar even bij het begin aanvangen!!Gisterenmorgen hier om 11:40 uur vertrokken naar het NS station!!Om 12:00 uur kwam de grote luxe touringcar van Gebo tours voorrijden en iedereen die naar Bon Jovi ging stapte in.Op de heenweg gingen we eerst via Zwolle en Kampen de 2e opstapplaats.Nou de bus was op een paar enkele stoelen na bijna vol dus.De buschauffeur reed stevig door en we kwamen om 15:30 uur al aan in Nijmegen bij het Goffert Park.Eigenlijk was 16:00 uur de uitgangstijd.We waren dus lekker op tijd maar moesten nog wel even wachtten voordat de hekken open gingen.Nou rondom net concertveld lagen nog genoeg spullen van mensen die er al overnacht hadden.Ik kwam met twee medereizigers in gesprek en dat was heel gezellig.Met z’n drieen zochtten we een zitplaatsje op waar we de resterende tijs door konden brengen.We hielden de hekken zeer nauwlettend in de gaten NATUURLIJK!!
Om 16:30 uur gingen de hekken dan echt open en konden we het terrein op.Eerst even gebruik gemaakt van de wc waarvan ze er daar heel veel hebben dus lang wachtten was niet nodig.Direct even wat consumptie munten gekocht en een patatje opgehaald.Naast patat was er ook pizza,allerhande andere snacks,pannekoeken,en natuurlijk bier en frisdrank.Het was er perfect geregeld.Nou dus gauw mijn patatje naar binnen gewerkt en me direct een plaatsje opgezocht net achter het 1e vak.Het podium zag er zeer indrukwekkend uit en was inmens hoog en groot.Toen de eerste band begon te spelen was het 18:00 uur.Een Nederlandse band waarvan ik de naam zo niet meer weet maar ze hadden via 3FM een 30 minuten gekregen en natuurlijk van de Bon Jovi Crew.Om zich te presenteren aan het Nederlandse publiek.En wat bleek het werdt enorm gewaardeerd en ik moet zeggen ze deden ook heel erg hun best.De nummers die ze brachten lagen goed in het gehoor en mooie stevige sound.Vergelijkbaar met Kane!!Na hun optreden Kwam Nickelback ook echt een topband die Bon Jovi nog eens extra bedankten voor zijn medewerking dat hun meemochten als voorprogramma van zijn World Tour.De nummers "This is how you remind me of what I really am" en "Photografh" zetten het Goffert Park al op zijn kop.De zanger had sterke spreuken richting publiek zoals:
Do you have a FUCKING GOOD TIME!!!!
Waarop luidkeels terug te horen was YEAH!!!!!!!!!
Vlak voordat ze hun laaste nummer ten gehore brachtten kwamen en twee crew members naarvoren met 2 t-shirt Kanonnen.Degenen die het meeste Lawaai maakten kregen een shirt in hun richting geschoten!!!!!!!!Dat was nog eens een coole act.Alleen ik viel niet in de prijzen stond net iets te ver weg.Maar voor diegenen die wel een shirt te pakken hebben gekregen Proficiat hoor!!!!!!Ja Nickelback was echt fantastisch een hele goede rockformatie.
Nou en toen het MOMENT SUPREME!!!
 
OM ONGEVEER 20:30 UUR KWAMEN MIJN GROTE HELDEN HET PODIUM OP.
 
RICHIE,TICO,HUGH,DAVID EN NATUURLIJK JON HIMSELF!!!!!!!!!!
 
Om vak 1 was een cirkelvormige loopbrug gebouwd.Daarop begon Bon Jovi te spelen en gaf een geweldige gitaarsolo weg tijdens het zingen!!!!!
Wij allemaal gingen vet uit ons dak!!!
So cool zo dichtbij zulke goeie muziek!!Bij alle nummers was de eerste toon al genoeg om iedere aanwezige aan te zetten tot zingen.
Tico Torres leefde zich weer uit als een beest op zijn enorme drumstel.
David Brian speelde zijn keyboard als geen ander.
Hugh Mc Donald speelde de basgitaar samen met Richie Sambora en met z’n 2en zijn ze onverslaanbaar.
En Jon steelde de show weer met zijn super adrenaline podiumact.
Bij alle nummers heb ik luidkeels meegezongen en zelfs enkele keren sloeg mijn stem over en was ik echt even buiten adem.Het mooie was naast mij stond een vrouw die ook enorm fan was samen met haar vriend.
We brulden allebei de longen uit ons lijf sprongen en dansten en als ik heel luidkeels bezig was deed ze iedere keer net of ze mij een microfoon voorhield lachen joh echt dikke dolle pret!!!!!!Oh ik heb staan beesten vooral toen Jon de aanhef maakte met:Oh we’re have way there,LIVIN ON A PRAYER!!!!Ja toen ging ik echt door het lint wat een KICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou mijn stem kon niet hoger en adem had ik bijna niet meer over maar heb zo hard gebruld als ik kon zo supergaaf.Iedereen om je heen maakt foto’s danst is blij lacht joelt juicht zingt gewoon onwijs mooi!!!!En Jon en zijn bandleden zwepen een iedere aanwezige er echt toe op.Bij het nummer Have a nice day stak ook Richie Sambora tijdens die zin zijn middelvinger op mooie act en perfect uitgevoerd.Het levensgrote videoscherm was een machtig stukje techniek maar dat heeft Bon Jovi altijd goed voor elkaar evenals de superlichtshow en het geluid.
Het podium was echt indrukwekkend en de de band nog wel 100 keer zoveel.Wat een enorme inzet van alle bandleden want na 21 jaar zijn ze nog altijd de allerbesten!!!
Het mooiste was toen Jon de microfoon pakte en tegen alle aanwezigen zei:When I see you coming still after all these years,I only can say thank you for supporting us it’s AMAZING!!!!!Ja hoe zal dat nou komen als jezelf Amazing bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
40.000 mensen denk ik dat er waren weet het natuurlijk niet precies maar het was Bommetje vol en supergezellig!!!!Oh ik kan er uren over schrijven en vertellen maar een ding is zeker ik heb me ontzettend goed vermaakt en heb het concert van me leven gehad!!!!!!!Nou om 11:00 uur was het op met de pret JAMMER JAMMER!!!We hadden een half uur de tijd om weer naar de bus te lopen.Nou dat was in totaal maar 12 minuten dus iedereen kon op tijd terug zijn!!Maar ja er zijn altijd mensen die te laat zijn en dus zijn we eindelijk tegen 0:45 uur gaan rijden!!Ik was op en kapot blij dat ik in de bus zat.Om half 3 vanochtend kwam ik weer thuis en om 3:00 uur lag ik nog na te genieten en viel heel snel in slaap!!!Ja het was me het concert wel weer hoor maar ik heb er met volle teugen van genoten en velen met mij en wanneer ze weer komen ga ik zeker opnieuw!!!!Groetjes van Bon Jovi fan Robin Oosterloo!!!!!!!
 
Bon Jovi Forever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thanxsssss for the great Concert!!!!!  
Dit bericht werd geplaatst in Bon Jovi. Bookmark de permalink .

Een reactie op Bon Jovi Forever!!!!

  1. Karin zegt:

    top dat concert dus!!ik deel je ff mee dat ik mijn space verwijder en dus jouw link ook,dat je het fF weet!!xx Kaat.

Geef een reactie

