Have a nice day World Tour!!!!

Hey mensjes,
 
Nou morgen gebeurd het he,Bon Jovi in het Goffert Park in Nijmegen!!!!!!
Het wordt onwijs gaaf dat is wel zeker en Ik ga het allemaal LIVE meemaken.
 
Weer of geen weer steenkoud of felle hitte met jachtsneeuw ik sta er gewoon tussen.Ik ga me heerlijk vermaken en genieten van de mooiste muziek ter wereld voor mij persoonlijk dan!!!!
 
Degenen die ook gaan weten wel waar ik over praat.
Kan haast al niet meer wachtten want het wordt echt weer een super ervaring daar ben ik wel van overtuigd!!!!
 
En natuurlijk schrijf ik hier een logje over dat mag logisch zijn want zo’n ervaring maak je niet zo vaak mee!!!!
 
Ook al moet ik morgenmiddag en avond in mijn berevel er staan ik ben er bij tot het einde en ga uit mijn dak als nooit tevoren.
 
Dus Nijmegen here we come!!!!Bon Jovi en Nickelback fans zullen jullie stad een aantal uren in nemen het Goffert park dan wel te verstaan!!!!
 
Dus fans en andere belangstellenden en lezers tot logs en heb allen een fijn weekend!!!!Groetjes van Jon Bon Jovi Fan Robin Oosterloo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit bericht werd geplaatst in Bon Jovi. Bookmark de permalink .

2 reacties op Have a nice day World Tour!!!!

  1. Karin zegt:

    Ha Robin,ik hoop dat je een fantastische dag hebt,ik was gisteren ff druk,maar heb er wel aan gedacht hoor,ik hoop dat het weer een beetje droog is,en geniet ervan!!Groetjes,Karin.

  2. rita zegt:

    hee die robin, als het goed is dan zit het nichtje van mijn man er ook bij die gaat puur er heen voor de muziek die er voor speeld
    dat moet ook een goeie band zijn. ik weet het niet.
    nou veel plezier daar nog zoui k zeggen.
    ik ben net naar bargum compascuum west woensdag had daar een cd presentatie van mijn buurman dj stefan leur. en zijn vriend dj roy
    was kei gaaf en heel gezellie. hou mijn space maar eens in de gaten dan kun je de foto’s wel zien. hee groetjes  van rita
    doei doei laterssssssss

Geef een reactie

