Nibor’s Space op de schop!!!!!

Hallo geinterreseerden en belangstellenden,
 
Nou de vaste bezoekers en spacevrienden zullen wel aangenaam verrast zijn als ze weer op mijn space komen kijken en lezen.Ik heb de boel is drastisch veranderd en omgegooid.Alles eens wat anders meergezet en de links beter uitgesorteerd over de verschillende lijsten.Vaak konden mijn gasten het gastenboek niet vinden om er een leuke reactie in te zetten.Het was ook inderdaad niet zo goed aangegeven maar nu staat het gastenboek helemaal bovenaan en zo is dat probleem ook weer opgelost.Kan iedereen er makkelijk een leuke reactie in plaatsen dat wordt door mij zeer op prijs gesteld!!!!!Verder ga ik de fotoalbums weer updaten en natuurlijk regelmatig hier een nieuw schrijfseltje neerkalken om jullie leesgierigheid te voeden.Neem eens rustig de tijd om alles te bekijken en alle links die je aantreft zijn allen de moeite waard om eens op te klikken.Pluis mijn space eens goed uit en laat je reactie alsjeblieft achter en zo ook je url adres.Je krijgt van mij persoonlijk een oprechte reactie terug dat is zeker.Ja met veel slepen en plakken en nieuwe links erbij zetten ben je wel ff bezig maar dan heb je ook weer wat natuurlijk.Ik hoop dat jullie het allemaal wel de moeite waard vinden want ook ik stop er veel vrije tijd in om er hier iets van te maken.Onder het motto "Ik doe ook maar wat"!!!! blijf ik proberen om er hier toch nog iets fatsoenlijks van te maken.Laat jullie reacties daarom massaal achter en ik zal eens kijken wat ik daar dan weer uit leer en wat ik tegenkom.Er gaat nog veel veranderen hier dus kom regelmatig eens weer kijken en lezen.Nibor’s Space voor elk wat wils en steeds weer verrassend NIEUW!!!!!!!
 
 
Fijn Weekend allemaal groetjes van Robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Nibor’s Space op de schop!!!!!

  1. Karin zegt:

    heey Robin,het ziet er wel anders uit hoor,gezellig,mss nog een andere achtergrond en dan is ie helemaal veranDERD!1groetJES<kaatje,ook weer bedankt voor je reactie in mijn gastenboek,altijd welokm he,en ook een fijn weekend!1

Geef een reactie

