Even rustig aan doen!!

Hallo andere veeldoeners en uitrustenden,
 
Ja dit bruisend brokje energie gaat ff een logje schrijven.kan er op het moment redelijk veel tijd voor over houden dus dan die maar ff besteden dacht ik zo.Het geeft je rust en je gedachtten zijn ff met iets anders bezig.
Ja vandaag was het op me werk wel weer druk maar goed dat ben ik gewend en als ik savonds thuiskom dan doe ik mijn dingetjes die ik moet doen op mijn eigen tempo.Ja de razende meloenie kun je niet de godganze dag volhouden zelfs ik niet.
Nee af en toe moet de bremse er maar weer eens flink op en moet je tegen jezelf zeggen oke het is mooi geweest tijd voor rust en dat moet je dan ook nemen.
Dus nu ff relaxed dit loggie schrijven voor alle belangstellenden en andere drukdoenden.
Ja elke dag heeft weer nieuwe verrassingen en leermomenten.
 
Leven bij de dag af is het beste wat je kunt doen je ziet wel weer wat erop je afkomt en wat geweest is kun je vaak toch niet terugdraaien.En die stijl past goed bij mij dus houd ik die maar weer aan.
Ja je kan jezelf de vlekkenexceeum op de hals halen door jezelf over de kop te werken maar goed dan ben je dus echt fout bezig!!
Neem van mij aan bikkelen oke maar er moet ook tijd voor rust en ruimte zijn in je leven en als je die combinatie goed weet te combineren en benutten dan kom je heel ver,let op mijn woorden.
Ja en een gezonde levenstijl er naast houden dan gaat het niet zo snel fout hoor.
 
Ja mensen het is leuk om dit hier zo ff neer te knallen en eens te horen hoe anderen ermee omgaan dus reageer massaal ik ben zeer benieuwd naar al jullie reacties.
 
Goed ,zo als aan elk logje komt weer een eind zo ook deze en dat wordt uitgeblazen door een Kipkachelkanariezwijnevleermuisnijlpaardfantje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit bericht werd geplaatst in Gezondheid en welzijn. Bookmark de permalink .

Een reactie op Even rustig aan doen!!

  1. Karin zegt:

    Robin zo probeer ik ook te leven momenteel,je weet niet wat er weer boven je hoofd hangt he,elke dag maar weer,en als je gaat zitten piekeren helpt ook niets,allereerst moet je aan jezelf denken en dan pas aan anderen,dat is me nu wel duidelijk!!!
    tot space!!groetjes,Ka.

Geef een reactie

