Het weekend alweer om!!!

Hallo medespacers en verdere belangstellenden,
 
Ja mensen het weekend zit er alweer op maar ik heb het zeer nuttig besteed.Elke minuut van het voor bije weekend is maximaal benut.Vandaag met mijn kameraad heerlijk bezig geweest op de ps2 met MotoGp en Smackdown,het was weer dolle pret.Na het avondeten nog een heerlijke boswandeling gemaakt in Nationaal Park Dwingelderveld bij Spier.Een route die loopt door afwisselend naaldbos en loofbos.Ook kom je er een prachtig meertje tegen waar de kikkers nu vrolijk beginnen te kwaken.Even lekker stil daar op het bankje gezeten.Er was nauwelijks wind en het regende heel zachtjes.Het water was nauwelijks in beweging en er heerste een geweldige rust daar.De vogels zongen het hoogste lied het was genieten van een prachtig stukje Drente hier zo een 12 kilometer vandaan!!Zo zie je maar weer hoe fijn je je weekend in kunt vullen met dingen die ja graag doet of waar je normaal niet gauw aan toe komt of geen tijd voor neemt.De nieuwe werkweek staat voor de deur morgen laat ik hem weer binnen en zal ik wel weer zien wat deze voor drukte met zich mee brengt.Ga zo heerlijk te bed en lekker slapen,mijn weekend was dus weer fantastisch en ik hoop dat het voor velen met mij ook zo heeft mogen zijn.Op naar de nieuwe week en weer veel nieuwe dingen beleven leren en doen,ik heb er ontzettend veel zin in!!Tot de volgende keer maar weer,een fijne week wens ik u allen,namens Robin op deze space uw Gastheer!!!
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

