Goed bestede Zaterdag!!!

Hallo allemaal,
 
Heb vandaag weer een fantastische dag beleefd en hem ook zeer nuttig besteed!Vanmorgen vroeg uit de veren om mijn huishouden te doen.De douche moest nog en ook wou ik de buitenboel weer eens even grondig aanpakken!!Nou dat is weer gelukt en mij huis is van binnen en buiten weer heel erg proper!!Vanmorgen ook nog ff een heerlijke pan groentesoep gekookt en die vanmiddag samen met een bord nasi heerlijk zitten nuttigen.Tijdens de afwas belt een kameraad me op of ik al naar het centrum was geweest om wat dingen te regelen.Nee zei ik maar ik ga zo weg als ik mijn werk klaar heb,en mijn kameraad zou graag met mij mee gaan en dat vond ik heel fijn.We zijn beiden door het centrum gelopen en heb een aantal metal en hardrock cd’s gekocht en een mooie bouwdoos van een scania 143 M topline!!Dat project word weer een hele mooie racetruck en ik ga de foto’s van het bouwproces hier op de space plaatsen!Ja samen met mijn kameraad een lekkere Milk Shake gedronken bij Cascade Snacks aan de Hoofdstraat en lekker gekletst over van alles en nog wat.Hij zocht het pc cd rom spel van MotoGP 2005 en we hebben bijna alle zaken gehad uiteindelijk kwamen we het tegen,maar het prijskaartje viel tegen en hij moest hem laten staan.Ik zei wacht nog maar even hij wordt nog wel goedkoper.Maar goed het weer was prachtig de milk shake over heerlijk en onze middag verder zeer geslaagd!!Morgenmiddag gaan we weer ps2en en dat wordt weer dikke pret dus!!Ja de lente is begonnen en de zomer komt er langzaam aan.Toen ik weer thuis kwam even twee lekkere tosti’s gemaakt en daarna even mijn bonte was opgeruimd en nu ff een logje schrijven.Ja mijn dag is zeer goed geslaagd en het weekend kan al niet meer stuk.
 
Maak er allen een mooie zondag van en enjoy youre life!!!!!!!
Groetjes van Robin.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

3 reacties op Goed bestede Zaterdag!!!

  1. Tijs zegt:

    Robin,
    wat goed om te lezen dat je zo’n fijne dag hebt gehad!
    Ik heb de mijne ook goed besteed; moestuin gedaan en m’n broertje vermaakt.
    Veel plezier met je ps2, ik heb een x-box,
    groeten en lentesproeten,
     
    Tijs

  2. sandra zegt:

    hey robin
    geen dank en je heb helemaal gelijk door zulke reactie weet je waar je het voor doet .
    en dat je het niet voor nix doet .
    maar volgens mij heb je wel een tof weekend gehad aan je schrijven nou ik heb ook
    een super weekend gehad als me weblog leest dan merkje het wel
    nog een fijne zondag heb ik het ook moet weer te werk
    groetjes sandra

  3. Karin zegt:

    Zo,die Robin,een leuke zaterdag gehad dus,fijn hoor,en vandaag ook leuk gehad?Ik wel,fijn gewandeld,en het weer was ook okee,beetje weinig zon maar ja…fijne week,groetjes,Karin

Geef een reactie

