Ontmoetingsplaats MSN spaces!!!

Hallo medespacers,
 
MSN is een prachtige ontmoetingsplaats.Je vind er spaces en weblogs meer dan een miljoen en zeker aardig wat mensen die dezelfde interreses hebben als jezelf.Reageren op zulke spaces en logs is leuk om te doen,je krijgt er namelijk veel voor terug.Mooie en lieve reacties op je eigen werk en daar doe je het tenslote toch allemaal voor!!!!Of niet soms!!!!!Ja ik heb nu een aantal mensen leren kennen waarvan ik weet wie ze zijn en wat ze voor mij betekenen.Als ik reacties van hun krijg hebben die veel inhoud en ik weet hoeveel waarde erin zit.Daarom vind ik terug reageren ook zeer belangrijk je laat je msn vrienden zo blijken dat je hun werk ook waardeerd en dat je er veel voor terug ontvangt.Ja sinds ik MSN ontdekt heb vorig jaar Maart ben ik gaan experimenteren.In Juni ben ik toen begonnen om een eigen space op te bouwen.En het resultaat mag er absoluut zijn.Binnen een jaar tijd 3700 bezoekers hier al verwelkomd dus ik klaag absoluut niet.Ik had nooit verwacht dat het zo een succes zou worden.Ja en dan de eerste reactie die je krijgt van een bezoeker.Die raakt je een stemd je goed om er veel energie en tijd in te steken en er echt iets moois van te maken.Ja wat je op je pc zo neer kunt planten kun je zo in het dagelijks leven zeker maar niet zo ff klaarspelen.Doordeweeks je werk savonds ook vaak te druk en in het weekend heb je dan tijd over om je eens even lekker uit te leven.Goed ik heb in deze eerste periode op MSN al veel geleerd.Heb nieuwe mensen leren kennen die heel veel waarde voor me hebben en betekenen.Een van de dames die ik heb leren kennen via een weblog over huishoudelijke tips is nu mijn beste vriendin geworden.Met haar kan ik alles delen wat ik maar wil en wederzijds is dat ook helemaal aan de orde.Ook heb ik geleerd wat niet kan op MSN.Mijn passie vrouwen met grote borsten (wel natuurlijk geen silicone) had ik hier wel heel letterlijk op mijn space geplaatst!!Een fotoalbum vol blote extreem rondborstige vrouwen.Ik moest die verwijderen natuurlijk en dat is ook logisch.Mensen voelden zich er niet wel bij en vonden het niet geplaatst om dit op spaces te moeten aanschouwen.Ja heb daar aan het begin ook niet zo bij stil gestaan en het er gewoon opgezet.Had er ook geen moeite mee om het er weer af te halen maar het was wel publiekstrekker nummer 1 onder de mannen!!Alhoewel een aantal vrouwen er ook zeer positief op reageerden dus allen dank daarvoor.Ja en zo verzin je dan weer iets anders,ik heb nog meerdere hobby’s en passies dus er is altijd iets om hier neer te zetten!!Wat ik ook geprobeerd heb is de mediaplayer hierop mijn space te knallen maar ik kwam niet verder dan het downloaden en plaatsen en kreeg het niet aan de praat.Jammer dan maar heb het wel geprobeerd dus ik heb nu het recht om te zeggen dat het me niet lukt!!!!!!!!Ja het fotoalbum en de link lijsten is een peuleschil om bij te werken dus daar kun je regelmatig iets nieuws opzetten.Ook een logje tover je snel via je hoofd armen en vingers door je toetsenbord hier op je space.Terug reageren is ook een mooie bezigheid en je kunt er alles in kwijt zolang je het maar netjes en beleefd houdt is er niets aan de hand.Verder heb ik op mijn space alleen maar positieve reacties gehad en dat geeft me veel voldoening.De juiste mensen ontmoet en wie weet wat er in de toekomst nog bij komt of weer af valt.Ja het kan net zo goed een komen en gaan zijn als dat iemand je eeuwig trouw blijft je kan hier alle kanten mee op!!En in een echte vriendschap ben je elkaar niets verplicht tenzij je duidelijke afspraken daarover gemaakt hebt.Het is dus een zeer flexibele wereld dat MSN en zolang je het leuk en begrijpelijk houd is er niets aan de hand en beleefd iedereen er plezier aan.En aan de spreuk,MSN de ontmoetingsplaats van 2006 ontleen ik het volste vertrouwen want tot nu toe ben ik het daar roerend mee eens.Er zullen ook mensen zijn die er totaal anders over denken en mee omgaan maar ja dat heb je overal mee.Ik ben zeer tevreden met wat ik heb gecreeerd,weet wat wel en niet kan en ben blij met de mensen die ik heb leren kennen,omdat het op zo’n makkelijke en simpele manier kan.In het normale leven zonder pc en MSN was het zeker nooit zo gelopen.Ik hoop nog lang hiermee bezig te kunnen zijn er zit veel persoonlijke waarde in en ik doe het met plezier dus er is hier altijd iets nieuws te beleven.Mensen bedankt voor jullie belangstelling en het lezen van dit log graag tot ziens en heb alleen evenveel succes met jullie weblogs en spaces,groetjes van een zeer tevreden spacer genaamd Robin.
Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

Een reactie op Ontmoetingsplaats MSN spaces!!!

  1. Karin zegt:

    Hallo robin,nou,jij kunt er ook wat van hoor,weer gezellig en leesbaar,lekker om te lezen,fijn weekend ook he,grt,Kaat

Geef een reactie

