Kleding kopen!!!

Hallo iedereen,
 
Zo eindelijk weekend en eerst is ff tot rust komen,ben erg moe heb het erg druk gehad.Maar nu eerst is ff tijd voor mezelf ben ik wel aan toe.Mijn garderobe voor de zomer was niet zo uitgebreid dus heb ik die vanavond maar eens even stevig vernieuwd!!!Even wat nieuwe Zomersweaters,spijkerbroeken en t-shirts gekocht voor een bedrag waarom je je echt kapot lacht ach ja als je je adresjes maar weet he geen probleem.Aangezien we hier in Hoogeveen barsten van de kledingwinkels hoef ik daarvoor nooit naar een andere plaats dus ben ik altijd snel klaar en geslaagd!!En nu maar hopen dat het mooi weer wordt mensen zit ik echt wel op te wachtten.Buiten heb ik nog wat klusjes die ik graag wil doen maar ja als het weer niet meewerkt houd alles op he!!Ja Koning Winter weet nog niet van wijken maar hij zal hopelijk toch binnekort van de troon gestoten worden door koningin Zomer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ja we zien wel weer he meer kun je niet doen.Toet toet boing boing Hakke en Zage!!!Wonderfull days be along to the best (Charly en Theo) ff tussendoor komt uit mijn ghettoblaster (zachtjes) terwijl ik hier zit te tikken op mijn toetsenbordje!!Ja aan dat nummer Wonderfull days gecovered door Charly Lownoise en Mental Theo heb ik hele goede herrineringen omdat toen dat een hit was op de radio ik mijn vaste aanstelling kreeg en mijn toekomst echt kon beginnen!!!Waren echte Wonderfull days alles kwam goed voor elkaar vanaf dat moment in 1994!!Ja en  nu ben ik echt ergens terecht gekomen een eigen plek onder de zon een goede familie en vrienden leuke baan en nieuwe kleding in mijn kast,elke dag fatsoenlijk te eten en een goede gezondheid wat wil een mens nog meer nou ik in ieder geval niets ik ben heel erg tevreden met wat ik heb en leef mijn leven elke dag zo goed als ik kan en geniet van alle mooie momenten!!!Ja wens jullie allemaal een fijn weekend bedankt voor jullie reacties en tot space groetjes Robin!!
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Kleding kopen!!!

  1. Connie zegt:

    Was ik nog ff hahaha…..keep up the spirit you hihi…..let the sun shine!!!
    Tjuuuuuus

Geef een reactie

