Het leven als Single!!!

Nou hier ff een logje van mij over hoe ik het leven ervaar als Single en geef gerust je reactie want van andere mensen kun je vaak veel leren.
 
Je hebt ontzettend veel vrijheid.
Je moet wel al je zaken zelf regelen.
Je hebt alleen verantwoordelijkheid voor jezelf af te leggen!!!
Je kunt gaan en staan waar je maar wilt.
Met je huishouden heb je het wel wat drukker omdat je alles zelf moet doen maar voor mij geen probleem.
Je moet wel zorgen voor brood op de plank dus een baan is een pre maar dat is voor ieder mens hetzelfde single of niet!!!
 
Ja en een nadeel is dat je geen partner hebt waar je de dingen van elke dag mee kunt delen en je huishoudelijke taken mee kunt verdelen.Ja nadelen zitten overal aan vast dat is niet anders.Maar om aan een leuke meid te komen valt me nog niet mee,weet ook niet zo goed waar te beginnen.
Heb al eens een vriendin gehad maar dat is helaas niets geworden.Om iemand te vinden die bij je past valt niet mee,en als ik een leuke meid op straat zie en we zeggen elkaar gedag dan weet ik ook niet of ik er zo wel op af kan stappen.Ben altijd voorzichtig dus is een kennismaking niet zo makkelijk.En omdat je de achtergrond van zo’n persoon niet kent wordt het al lastiger.Ja en hoe begin je dan,het is best wel moeilijk.Datingsites,blind dates,datingburo’s Singlemeetings en feesten,vakanties ja ik heb het daar niet zo op.Ik zit een beetje op een dwaalspoor en zie het licht aan de horizon nog niet weer.Ik zou graag een lieve en betrouwbare vriendin vinden MAAR WAAR BEN JE!!!!!Ik kan niet op gang komen en weet ook niet goed waar ik beginnen moet,het is nogal complex allemaal.Als je dit leest en je hebt een goede tip laat die dan achter door hierop te reageren.Je ontvangt altijd een reactie terug.Schrijven in het gastenbek kan natuurlijk ook vergeet niet je URL adres in te voeren.Ja Single zijn kent vele vrijheden maar toch ook heb je vele zaken die je toch liever met iemand zou willen delen.Alle ideeen en hulp zijn welkom,ik zelf weet ff niet waar ik verder moet gaan dus ik wacht maar af.Alvast bedankt voor jullie reacties op dit logje.
 
Groetjes van een Single die wel probeerd te zoeken maar niet de juiste manier weet waar te beginnen,Robin.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

