3300 bezoekers!!!!!!

Hallo allemaal,
 
3300 bezoekers hebben reeds op mijn space met groot plezier rondgesnuffeld en een leuke ervaring reiker geworden.
 
Tenminste dat hoop ik dat er voor elke bezoeker hier wat van zijn of haar gading te vinden is (geweest) en dat er nog maar vele mogen volgen om hier lekker rond te komen kijken en snuffelen!!
Sinds Juni 2005 vind ik het voor mezelf best wel een prestatie dat het al zo gelukt is dus ben ik er wel een beetje trots op.Had nooit verwacht dat het zo zou kunnen worden maar ja jezelf overtreffen mag best wel een keer.Is het tenslotte niet voor niets dat je er zoveel energie insteekt.Het is leuk om te doen en de reacties die je krijgt zijn nog veel leuker daar kun je echt iets mee en weet je ook zeker dat de mensen die reageren het echt de moeite waard vinden!!!
 
 
Dus daarom bedank ik iedereen tot dusver die altijd gereageerd heeft op mijn logjes want daardoor wordt MSN spaces echt leuk en de moeite waard om er uren mee bezig te zijn.Ik hoop dat er vele mensen met mij zijn die er ook zo over denken.Er is hier regelmatig weer iets nieuws te beleven en te lezen dus kom eens weer voor weer nieuwe logs en foto"s Nibor’s Space altijd iets nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Groetjes en bedankjes van Robin op naar de top in 2006 Help je me mee,je krijgt altijd een reactie terug van mij dat is zeker.Tot Space!!
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op 3300 bezoekers!!!!!!

  1. Karin zegt:

    Robinje hebt het ook echt verdiend hoor,je maakt er echt veel werk van,een plezier om te lezen hoor!!Ga zo door…

Geef een reactie

