GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN 7 MAART 2006.

HALLO BESTE ALLEMAAL DIE HIER WEER EVEN KOMEN KIJKEN OF IK WEER WAT NIEUWS OP MIJN SPACE GEZET HEB…………….NOU ZOALS JE LEEST EN ZIET GAAT DIT LOG OVER DE A.S. GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN OP 7 MAART.DUS ZEKER WEER IETS NIEUWS HIER VERGEET ZEKER NIET TE REAGEREN BEN BENIEUWD WAT JULLIE ERVAN VINDEN!
 
AFGELOPEN DONDERDAGAVOND FF GEKEKEN NAAR TWEE VANDAAG MET HET LIJSTTREKKERS DEBAT I.V.M. DE AANSTAANDE GEMEENTERAADS VERKIEZINGEN VAN DINSDAG 7 MAART!WOUTER BOS,JAN MARIJNISSEN EN FAMKE HALSEMA VOND IK HEEL STERK EN ZE HADDEN GOED STANDPUNTEN EN HET BIJ HET RECHTE EIND!!REGELMATIG PROBEERDE MAXIME VERHAEGEN,LOUSEWIES VAN DER LAAN EN JOZIAS VAN AARTSEN HET TE OMZEILEN MAAR DE WAARHEID IS HARD.DAT WOUTER BOS EN JAN MARIJNISSEN ER ALS BESTE UITKWAMEN DAT WAS OOK GEEN WONDER.
 
IK HOOP VAN GANSER HARTE DAT OF WOUTER BOS OF JAN MARIJNISSEN OOIT PREMIER WORD IN EEN VOLGEND KABINET,DAN GAAN ER HOPELIJK EENS ECHT VEEL DINGEN VERANDEREN EN WORD HET LEVEN IN NEDERLAND EINDELIJK WEER EENS LEEFBAAR!!!!
NIET ZOVEEL REGELTJES WAARDOOR JE VAN DE BOMEN HET BOS NIET MEER ZIET.BETERE WOONOMSTANDIGHEDEN VOOR IEDEREEN EN DE MINDERE MAN DIE NET ZOVEEL KAN ALS EEN REIK PERSOON OMDAT NIEMAND VOOR GETROKKEN WORDT.MEER TOLERANTIE EN RESPECT VOOR ELKAAR,GEEN DUUR ZORGSTELSEL,BETALEN NA DE TIJD DIE JE ECHT GEPARKEERD HEBT BIJ DE SUPERMARKT,EN WERK EN OPLEIDING VOOR IEDEREEN!!!!
 
EERDER GING IK NIET STEMMEN OMDAT IK ER DE MOEITE NIET VOOR NAM OM ME MET DE POLITIEK BEZIG TE HOUDEN.NU IK OUDER WORDT EN ME STEEDS MEER GA BESEFFEN DAT HET TOCH WEL HEEL BELANGRIJK IS OM JE STEM UIT TE BRENGEN (ANDERS VERANDERD ER HELEMAAL NIETS) GA IK ER HEEL ANDERS MEE OM.IK VERDIEP MIJ ERIN EN NEEM GOED IN MIJ OP WAT DE PARTIJEN ECHT WILLEN VERBETEREN OF VERANDEREN.NIET ELKE VERANDERING IS OOK EEN VERBETERING DUS GOED OPLETTEN OF JE HET ER WEL MEE EENS BENT!!
 
NU DUS DE GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN EN BEN ER ECHT WEL FF EEN 2 UUR MEE BEZIG GEWEEST OM GOED UIT TE ZOEKEN WELKE PARTIJ WAT WIL GAAN DOEN.NOU MIJN KEUZE IS DE PvdA GEWORDEN!!
 
DIT ZIJN DE DOELSTELLINGEN VAN DE PvdA HIER IN DE GEMEENTE HOOGEVEEN:
 
AMBITIE EN VERTROUWEN LIJST 2 PvdA
 
1.EEN FATSOENLIJK BESTAAN VOOR IEDEREEN
2.WERK VOOROP EN NIEMAND AAN DE KANT
3.ZEGGENSCHAP OVER EIGEN BUURT EN DORP
4.EEN VITAAL PLATTELAND
5.BETAALBAAR WONEN VOOR JONG EN OUD
6.GOED ONDERWIJS VOOR GELIJKE KANSEN (BETAALBAAR)
7.STAPPEN IN EEN NIEUW UITGAANSCENTRUM
8.STEUN AAN KWETSBARE GROEPEN OUDEREN EN GEHANDICAPTEN ENZ.
9.SPORT EN CULTUUR ALS CEMENT VAN DE SAMENLEVING
10.TOLERANTIE EN RESPECT VOOR ELKAAR
 
 
Nou met deze opzet kan ik heel goed leven en omdat de PvdA hier een van de grootste partijen is weet ik zeker dat dit ook nagekomen kan worden.Ik stem op een vrouwelijk lid,dit omdat er meer vrouwen in de politiek moeten komen vind ik.Een vrouw kan net zo goed een bestuurs functie uitvoeren dan een man.De landelijke politiek heeft het er zelf regelmatig over dat er in de gemeenteraden veel te weinig vrouwen vertegenwoordigd zijn en als ik alle partijen hier bij langs ga op de verkiezingslijst is het inderdaad maar een klein aantal vrouwen wat zich in de politiek bezighoud.En dat moet veranderen he ik wil ze graag een goede kans geven want ook zij hebben het recht om hun beste beentje voor te zetten in de wereld die politiek heet!!
 
Ik stem op Mirjam van Erkelens ze is jong en ambitieus en als straks de oude partijleden stoppen dan moet de jonge generatie het over gaan nemen en als ze nu alvast enkele jaren meedraaid bij de doorgewinterde orde kan ze goede ervaring opdoen en in de toekomst haar geleerde capaciteiten in praktijk brengen en zich steeds verder ontwikkelen en verbeteren.Nummer 12 lijst 2 PvdA Hoogeveen allemaal op haar stemmen Hoogeveners!!!!!!!!!!!
 
Nou ik hoop dat jullie het met me eens zijn bedankt voor het lezen en je belangstelling en je reactie (vergeet niet je url) tot zover over de gemeenteraadsverkiezingen 2006.Groetjes van Robin.
Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en politiek. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

