Carnavalsweekend!!!!!

Hey hallo feestende spacers overal in Nederland!!!
 
Ik hoop dat jullie allemaal veel lol en plezier mogen beleven aan dit Carnavals weekend!!
Er zal wel weer heel wat alcohol genuttigd worden en vooral in Limburg natuurlijk.
Nou mij niet gezien ik blijf alcoholvrij en ja het carnaval zegt mij persoonlijk niet zo veel he dus vier ik het ook niet.Maar voor alle andere mensen die het wel vieren wens ik wel dat het een geweldig mooi feest word met veel flauwekul en onwijs veel plezier!!!
1 keer per jaar de beest uithangen zo uitbundig moet gewoon kunnen he is niks mis mee.
Ja ieder zijn feest en vermaak zeg ik dan maar zo!!!Nou ik blijf dit weekend gewoon lekker thuis en houd me verder lekker rustig  dat is wat ik ga doen.Heb een hele drukke week achter de rug dus heb wel ff mijn rust nodig.Iedereen die het carnaval viert wens ik dus een superfantastisch feest toe en ik hoop dat de meeste mensen wel een lang weekend genomen hebben om de kater kwijt te komen he!!!!!!!
 
Heel veel plezier aan alle Carnavalsvierders gewenst groetjes van Robin.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

