Wat is leven!!!!!!!

Wat is leven,ja hieronder mijn hersenspinsels erover!!!
 
Je wordt geboren en van de eerste tijd dat je leeft weet je niet zoveel omdat je nog niet alles begrijpt en kunt onthouden.
Dan krijg je de leeftijd dat je alles gaat begrijpen en leren.
Sterker nog je moet naar school!!!!!!
Na 7 jaar lagere school (1 keer blijven zitten vanwege die mooie jufvrouw) 4 jaar LTS in 1 keer geslaagd en 2 jaar MTS ook in 1 keer geslaagd toen moest ik verplicht 9 maanden in militaire dienst!!!!!
Intussen ben je dan inmiddels 20 veel geleerd fan geworden van Bon Jovi al in 1986,vele hobby’s gecreeerd en dan begint het leven pas echt denk je!!!!!!
Moet je gaan werken Woeptiedoe tot je 65e minimaal.
Ja lekker allemaal je moet sus en je moet zo maar veel vrijheid blijft er niet over.
Goed je bent 20 en begint echt met werken en naar een jaar of 12 krijg je echt een realistisch beeld van hoe je toekomst eruit ziet.
De regering veranderd alles om de 5 minuten zo’n beetje en je weet bij God niet meer waar je aan toe bent!!!
Hallelujah zing je in de kerk maar ik denk waarom niet Heb ik dat!!!
Nou intussentijd moet je voortdurend dus allerlei zaken regelen en veranderen tot je er poepflauw van bent en je door de bomen het Wouter Bos niet meer ziet!!!
Ja en als je dan bedenkt wat er allemaal nog gaat komen dan durf je daar zeker niet van te dromen!!
In mijn schooltijd had ik veel vrije tijd over nu kom ik te kort.
Als ik over 36 jaar oud en versleten ben is er wel weer een nieuwe verplichting waaraan ik moet voldoen.
Het houd nooit op en het leven is Keihard.
Om er toch iets van te maken kun je maar het beste alles erin stoppen wat jezelf wilt.
Doen wat goed voor je is en slechte gewoontes ook maar doorgang laten vinden want je leeft per slot maar 1 keer dus wat je fout doet en wat geweest is komt nooit weer!!!!
Maak me dus nergens druk meer over je moet meer dan je mag het is een keihard gelach.
Toch zie ik mijn leven positief want slecht heb ik het niet en ja vrije tijd is wel minder geworden maar de tijd die ik voor mezelf heb besteed ik dan ook Maxima (al)!!!!!
Ja zonder verkoper shopt JP tje zeker niet meer goedkoper omdat zulke dingen uit den boze zijn.
Spotten en alles in de draak steken is ook al de mond gesnoerd.
Gelukkig zijn er de Lama’s die wel zeggen wat ze denken en het ook nog is kunnen maken op tv petje af het zijn toffe gasten en ik sla geen uitzending over.
Als je zo zit te schrijven en je tijd te verdrijven denk je ja zit een ander hier wel op te wachtten om dit te lezen.
De onzin van Robin waarop jullie zitten te pezen.
Ja tussendoor een beetje rijmen en gekkigheid verkopen dat lukt me goed.
Maar ja het leven word er niet anders door dat weet ik wel zeker gewoon doen of je knettergek bent en doorgaan tot aan het gaatje daar beland je uiteindelijk toch wel een keer.
Vroeg of laat je weet dat je gaat dus eerst maar ff denken over de uitvaart.
Ja het is me zowat waar je je al niet mee bezig moet houden en aan denken!
Je word er vaak moedeloos van maar er zijn ook nog vele leuke dingen zoals bijvoorbeeld een concert bezoeken met je vrienden uitgaan en de beest uithangen noem maar op.
Ja het leven heeft vele kanten en gebeurtenissen en over heel veel dingen mag je gelukkig nog zelf beslissen.
Alhoewel ik wel meer het idee krijg dat we steeds meer moeten en weinig vrijheid meer overhouden.
Zo zie je maar weer je komt op de aarde en word een volwassen mens.Je maakt van alles mee van hier tot in Tokiyo en op je eigen wc,maar leuk is anders!!!
Ik heb wel door dat je beter alles over je heen kan laten komen zwiegen en joa knikken en je maar laten leiden door alles wat je moet.
Alles wat mag moet je dan ook zeker uitbuiten want veel is dat al niet meer tegenwoordig dus geniet van die momenten en let een beetje op je centen.
Nu je eindelijk een beetje doorhebt hoe het leven functioneerd weet je pas echt wat leven inhoud en als je de zaken belazerd word je gearresteerd.
Ja dat het allemaal maar ken tegenwoordig.
Vele materiale dingen zijn tegenoordig gemaakt van goedkoop knetterplastic en wanneer het stuk gaat lijkt het wel van snijkoek gemaakt (Wiecher Kloteklapper).
Ja zooi is het waar is de ouderwetse degelijkheid gebleven.
Zo kun je oneindig blijven schrijven het vloeit uit je hersenen via je armen en handen naar je toetsenbord en tadaaaaa er is weer een stuk informatie gelanceerd waar je u tegen zegt.Ik kan me uitstekend verwoorden en doe dat dus op deze manier.
Het is zo slecht nog niet om op deze aarde te mogen leven al zouden we elkaar wel wat meer liefde en vrijheid mogen geven.
Oorlog slaat nergens op en dat nu de moslims weer overal ambasades in de hens steken vanwege prentjes van Mohammed die niet door de beugel kunnen ja dat is ook vragen om moeilijkheden.
Het houd nooit op mensen blijven elkaar belagen en bestrijden het is absoluut niet normaal maar goed je kan er weinig aan doen.
Een ding weet ik zeker het leven is geen pretje maar ik maak er het beste van.
Ik heb een missie en als die volbracht is ga ik heen zo zie ik het voor de toekomst.
Leef mijn leven elke dag weer opnieuw en zie wel weer wat morgen brengt.
Ja mensen denk ervan wat je wilt maar het leven is een ruim begrip zorg ervoor dat je erniet in verzinkt!!!!!!!!!!!
 
Groetjes van Robin.
 
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Wat is leven!!!!!!!

  1. Karin zegt:

    Hallo Robin,
    tjongejonge jij hebt me daar weer een item uit het toetsenbord gestampt van heb ik jou daar!!!
    Gezonde kijk op het leven he,en een dosis gezonde humor derbij,hardstikke goed !!!!!
    Tja we zijn nu eenmaal op de wereld geschopt en moeten er het beste maar van zien te maken ,idd als onze missie is volbracht gaan we heen(jaja,waarheen,waarvoor,vraag ik me ook regelmatig af hoor)maar de korte tijd dat je hier bent op aard moet je je het zo leuk mogelijk zien te maken en dat lukt jou zeker wel….groetjes Gar. 

Geef een reactie

