Geinige moppen!!

ff lache moet kunnen!!
 
Kom ik laatst aanrijden in mijn nieuwe auto zegt de buurman:’He Robin mooie auto joh,maar wat doen al die oude kranten op de achterbank?
Mijn antwoord:’Nou buurman dan kan ik lekker scheuren!!!!HAAAAHAAAAAAA
 
Zitten twee mannen in de auto en zijn zomaar wat aan het toeren.Onderweg laten ze om de beurt een keiharde scheet echt ranzig dus!!Na een poosje komen ze een kameraad tegen op straat en stoppen om te vragen of ze hem een lift aan kunnen bieden!!Waarop de kameraad zegt:Oke ik wil graag naar het station!Dat is geen probleem en de 3 mannen maken zich op weg!!Onderweg gaan de 2 mannen weer flink te keer en laten harde scheten!!De kameraad denkt eerst:Wat is dit nou?????Maar op een gegeven moment denkt hij ook nou laat maar waaien dan het stelt niet veel voor!!De beide andere mannen horen nauwelijks wat de derde presteerd en zeggen dan hard op tegen elkaar:Die is zeker nog maagd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hihihihahahaaahhee
 
Als ik ga schilderen en ik begin bij het eerste kozijn gaat het wel netjes!!De tweede word al minder en bij de derde bel ik de schilder!!
 
Op de snelweg rijd een dubbeldekkerbus met daarin twee groepen voetbal supporters!!Onderin de Nederlanders en bovenin de belgen!!De Nederlanders hebben gewonnen en feesten erop los maar boven in is het heel stil waarop de reisleider denkt dat weet ik niet hoor even kijken wat er aan de hand is daar!!En mensen wat zijn jullie rustig wat is er aan de hand!!!Waarop een Belg antwoord uit pure angst:Vind da gek zei hebben een chauffeur en  wij niet!!!!
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

