Over mensen!!!

Hallo allemaal,
 
Hier een weblog over de mensen heden ten dagen door mij zelf beoordeeld.
Ik vind dat mensen veel te veel in zich zelf keren.Vaak hebben ze wat te klagen.Steeds vaker zijn ze negatief over vele onderwerpen en gebeurtenissen.Het is niet gauw goed tegenwoordig en velen willen al maar meer terwijl het eigenlijk niet kan.Er word best nog wel veel gerookt en om over drinken van alcohol helemaal maar te zwijgen.Kost kapitalen maar niemand die het mede daardoor slecht heeft wil het laten staan.Alles word steeds onpersoonlijker.Mensen leggen steeds minder contact met anderen omdat computer en t.v. de multimedia hen binneshuis houd en er is nog zoveel meer te beleven buiten dat om!!!Er word ook veel te veel gekletst over anderen als ze er niet bij zijn.Ik zeg dan op mijn beurt en zo is mijn handelswijze ook stap naar de persoon toe op wie je commentaar hebt en durf het is recht voor de raap te zeggen!!!Dan pas ben je goed bezig.Achterbaks en bij de hand zijn kan iedereen maar het mag ook best wel eens anders worden dacht ik zo.Mensen moeten eens meer kijken naar wat echt belangrijk is en niet om de lulligste dingetjes ruzie maken want dat slaat helemaal nergens op.Daag elkaar niet uit maar los het eens normaal op zonder knokken of ander ongewenst gedrag waar niemand wat aan heeft.Respect en hulpzaamheid voor de medemens is ook niet meer wat het geweest is heden ten dage dus luitjes doe er iets aan ik kan het niet alleen.De wereld verbeteren kan ik ook niet maar dat is ook niet de bedoeling.Maar door bij mezelf te beginnen om me zo sociaal mogelijk open te stellen voor de maatschappij word het toch weer een klein stukje normaler leven.Ik ben absoluut niet de volmaakte persoon om alles te kunnen weten en verbeteren en dat is ook mijn bedoeling niet.Wat ik iedereen graag mee wil geven is het volgende:
 
Help elkaar altijd wanneer het nodig is.
Heb respect voor iedereen maakt niet uit om wie het gaat.
Word eens wat minder snel kwaad en denk eerst eens goed na voor je wat zegt of doet.
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.
Wees eens wat toleranter tegenover je medemens.
kruip niet in je schulp kom voor je mening op en laat zo je stem horen als je in je recht staat.
Wees een sociaal mens.
Denk eerst goed na over alles wat je doet voordat je jezelf in de nesten werkt.
Laat eens staan wat overbodig is en wat veel geld kost,het zal je heel veel schelen daar kun je vanop aan.
Maak geen vooroordelen als je nergens iets vanaf weet houd het dan maar voor je anders word het tegen je gebruikt.
 
En hierbij wou ik het maar laten heb je een beetje een idee hoe ik het zie en erover denk en jij??????????????????????????????????????????????????????????????
 
bedankt voor het lezen en je reactie groetjes van Robin
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

