Over vriendschap!!Brigitta

He Hallo Brigitta,
 
Hoop dat alles goed met je gaat en wat vervelend dat je echtgenoot zo jaloers is.Er is toch geen enkele reden toe want we hebben een goede vriendschap maar meer ook niet dat is zeker.Als het echt gaat escaleren en het loopt uit de klauw dan is dat niet leuk!
Hoop ook niet dat dat gebeurd en als je dit leest laat me dan weten hoe het er voor staat en hoe jij ermee omgaat en over denkt.Heb er een beetje een vreemd gevoel bij maar ik weet dat er niets aan de hand is of juist wel dan hoor ik het graag heb dergelijke situatie al eens meer meegemaakt en van die vriendschap is helaas ook niks overgebleven.Wil niet dat deze ook nog stuk loopt.Vertel me daarom hoe de vork in de steel zit bij jullie thuis en dat stelt mij dan erg gerust.
Anders krijg ik het gevoel dat door mij dit ook al mis gaat en dat dat dan misschien helemaal niet zo is,wil het niet nog eens meemaken begrijp je.Nou laat snel van je horen want onze vriendschap is mij alles waard.
 
Voor altijd vrienden door dik en dun dat moet je weten en kom eens langs want woon nu op mezelf jullie zijn van harte welkom.Groetjes en knuffels dikke pakkerd en veel geluk de komende tijd Later Robin
 
 
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

