Gedichten

Gebeurtenissen!
 
Ooit kwam ik je tegen,
 
Toen ik je zag werd ik in een klap verlegen.
 
Ik wist niet wat ik zeggen moest en keek je aan,
 
Dacht bij mezelf moet je me hier nou zien staan.
 
Het zijn zo van die gebeurtenissen,
 
Die ik voor geen goud had willen missen.
 
 
 
 
 
Een knuffel op zijn tijd.
 
Iedereen heeft het nodig,
 
Denk nou niet het is overbodig.
 
Fijn om te krijgen,
 
Soms hoef je er niets voor te doen alleen maar zwijgen!
 
Een knuffel op zijn tijd moet iedereen kunnen krijgen!!
 
 
 
 
Zal ik ooit de ware vinden?
 
 
De ware je hoort het zo vaak,
 
Ik heb je nog steeds niet gevonden dus het is nog niet raak.
 
Waar moet ik zoeken of heengaan,
 
Om jouw te ontmoeten en niet meer alleen in het leven te staan.
 
De ware dat ben jij voor mij,
 
Wanneer ik je ga zien voor altijd.
 
 
EEN PAKKERD VOOR JOU!!!!
 
Een dikke pakkerd
Kan heel wat met je doen.
Het vrolijkt je dag weer op,
zo’n goeie dikke zoen.
 
Een dikke pakkerd
fijn om te krijgen
maar ook heel fijn om te geven.
Het kost niet veel tijd
het duurt echt maar heel even.
 
Mmwoaah…. Hier,
je krijgt er een van mij,
Gewoon zomaar,
dat maakt een mens weer blij!!!!!
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

