Mijn huis bijna klaar he he!!!!!

He spacers even over mijn woning,
 
Na bijna 3 jaar is het dan bijna zover,eindelijk loopt de restauratie en renovatie van mijn 102 jarige woning ten einde.Het is een moordklus tot nu toe,Bloed zweet en tranen maar ook veel lol en voldoening een prachtig staaltje werk ervan gemaakt!!!!!!!!!!!
 
Oneindig veel dank gaat uit naar mijn broer die het meeste werk heeft verzet echt petje af hoor en ook voor mijn ouders.Zonder hun was het nooit zo mooi gelukt en daarom maakt het alles nog mooier
 
Ook veel dank gaat er naar Eric Jansen voor zijn super stuc vakwerk echt onbeschrijfelijk mooi.
 
Iedereen heeel veeeeeeeeeeel dank en mijn broer is een echte kanjer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

