Leuke moppen!!!!

Onderbroeken mop!!
 
Een echtpaar is uitgenodigd voor een bruilofts feest.De dag is aangebroken waarop de plechtigheid plaats gaat vinden maar, de man voelt zich niet happy en is aan de diarree.Om het feest niet te missen gaat hij samen met zijn vrouw heen.Hij denkt ik zie wel hoe het gaat en maak er maar het beste van.Na een tijdje op het feest aanwezig te zijn geweest en een flinke maaltijd voelt de man weer kramp verontschuldigd zich en snelt zich zo spoedig mogelijk naar de dichtsbijzijnde w.c. .
Maar voordat hij w.c. bereikt is het kwaad al geschiet.De man zit onder zijn eigen ontlasting en denkt laat ik mezelf goed schoonmaken in het toilethokje met wc papier.Nadat dit probleem opgelost was had hij nog een probleem waar laat ik nou mijn vuile onderbroek?????De man bedenkt zich geen moment en wikkelt de onderbroek in wc papier stopt het onder zijn jasje wast zijn handen en verlaat het toilet weer.Terug bij de tafel waar zijn vrouw zit moffelt hij snel de onderbroek in haar handtasje en denkt "dat komt goed"!!!!!!!
 
Savonds na het feest als ze weer thuis zijn zegt de man eerlijk tegen zijn vrouw hoe het ervoor staat:"Lief ik moet je iets opbiechten,Ik was namelijk aan de diarree kon het niet ophouwen en heb mijn vuile onderbroek in wc papier gewikkeld en in je handtasje gestopt,ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt?
 
Waarop zijn vrouw zegt:"Welk handtasje schat???????????
 
 
Waarom droeg Napoleon altijd een rood vest aan het front?
 
Als hij dan geraakt werd en begon te bloeden zagen zijn manschappen het niet en vochten ze door
 
Nou dan snap je nu ook wel waarom Hitler altijd een bruine broek aanhad!!!!!!!
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

