Yes de eerste reactie op mijn space Koekie30 bedankt

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFF echt waar,dat is het zeker als je de eerste reactie krijgt op je space en ook gelijk een goede tip daarbij daar kan ik iets mee.Ben er echt gelukkig mee want ik had nog niet 1 reactie gehad dus mijn jaar kan al niet meer stuk.Neem ook eens een kijkje op http://spaces.msn.com/koekie30 een hele leuke space met nieuws over Robbie Williams leuke muziek,nog leukere foto’s kortom teveel om op te noemen (AANRADER).
 
Aan alle bezoekers een verzoekje laat alsjeblieft een reactie achter en schrijf een leuk berichtje in mijn gastenboek en je krijgt een bezoekje van mij op jou space met altijd een leuke reactie.
 
MSN SPACES THE PLACE TO BE EN TO MEET OTHERS PEOPLE INTERREST!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ik ben in ieder geval een enthousiaste space gebruiker kan me er uren mee vermaken super dat dit bestaat
Dit bericht werd geplaatst in Hobby. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

