Weer volop aan het werk

Hallo allemaal,
 
De vakantie zit er weer op en vandaag weer begonnen met werken,3 weken zijn ook zo weer om ja?Maar goed aan alle leuke dingen komt ook weer een eind zo is dat maar net.Het was voor mij een werkvakantie omdat ik mijn woning bijna klaar heb met de renovatie en alle verbouwingen kan ik er lekker snel in.Ben er heel trots op dat zoveel werk zo’n mooi resultaat op kan leveren.Mijn broer ben ik ontzettend dankbaar evenals mijn vader en moeder zonder hun hulp was het vast heel anders geweest en zeker niet zo’n paleisje geworden.Ben in de vakantie naar het Veenpark geweest in Barger Compascuum,museumdorp Orvelte heb daar ook (heel geinig) het houten pad van Theodoor gelopen en ook op het Truckstar Festival mocht ik natuurlijk niet ontbreken.Op alle genoemde locaties heb ik me opperbest vermaakt en genoten van elk moment.Zoals elke levensgenieter het beaamt ben ik ook weer blij met alles wat ik mocht beleven.
 
 Groetjes van mij
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

