Bon Jovi!!!!!!

Hoogeveen 20 Juli 2005,
 
He Bon Jovi Fans ook al met vakantie,ik wel en het is prachtig weer,af en toe een buitje maar dat is weer goed voor ons allemaal.Lekker Bon Jovi luisteren en zijn foto’s bekijken van het Arena concert in 2001 waar ik zelf ook aanwezig was.Fenomenaal en er is niemand beter dat moet je weten.Wil je gezellig met mij kletsen over Jon en zijn band laat het me dan weten en je krijgt zeker reactie zal het fotoalbum ook weer bijwerken.Is dit al een beetje een leuke space aan het worden?Laat het me weten ben er nog niet zo lang mee bezig en heb alles nog niet onder de knie dus laat je mening achter of doe een leuke suggestie,bij voorbaat dank!!!
Dit bericht werd geplaatst in Muziek. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

