Nibor’s place

Hallo allemaal en van harte welkom op mijn space.
Hier zie je wat mijn hobby’s zijn na werktijd en wat me dus bezighoud in mijn vrije tijd.
Spreekt een van deze hobby’s je aan naar aanleiding van ondermeer de foto’s laat dan gerust een reacie achter.Het is altijd leuk om mensen met de zelfde interesses te spreken over hun ervaringen.Serieuze reacties worden zeer op prijs gesteld.
 
Bedankt voor je belangstelling en graag tot een volgende keer.
 
p.s.Heb je leuke ideeen of op en aanmerkingen op mijn space laat het mij dan weten en het word of kan veranderd worden.Alle ideeen zijn welkom.
Dit bericht werd geplaatst in Hobby. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

